مصری:  بیش از ۱۰۰۰ تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور نگهداری می شود

عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از نگهداری بیش از ۱۰۰۰ تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور گفت: متاسفانه در نتیجه ضعف نظارت سودجویان خواهان تغییر بسته‌بندی این برنج‌ها و عرضه برای مصرف مردم هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت ، عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز (دوشنبه 7 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از ضعف نظارت مسئولان گفت: بنده اسنادی در اختیار دارم که آن‌ها را در دادگاه ارائه خواهم کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان امنیت ملی را به بازیچه گرفته‌اند، افزود: روزانه بیش از 1000 دستگاه کامیون، مواد نفتی به صورت ترانزیت وارد کشور می‌شود که هیچ گونه نظارتی بر این نوع واردات نیست.

وی ادامه داد: در کامیون‌های مذکور سلاح‌های جنگی، مشروبات الکلی و امثالهم کشف می‌شود که این‌ها خطر جدی برای امنیت ملی در پی دارد.

مصری گفت: تذکر بنده به مسئولانی است که بی‌توجهی کرده و در این بین یک عده یقه سفید منافعی را می‌برند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور وجود دارد، افزود: متاسفانه برخی خواهان انتقال آن‌ها به نقاط دیگر کشور و تغییر بسته‌بندی برای مصرف مردم هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس خواهان تسریع در پرداخت حقوق رزمندگان معسر شد و افزود: دولت باید هرچه سریع‌تر حقوق رزمندگان را برای کاهش فشار زندگی آنان پرداخت کند.

203/201

کد خبر: 568114

وب گردی

وب گردی