قلعه نویی: تراکتورسازی هنوز تیم ایده‌آلم نشده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که این تیم هنوز به شرایط مورد نظر او نرسیده است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هم نفت می‌توانست برنده این بازی باشد و هم تراکتورسازی.

وی افزود: این تیم تراکتورسازی، تیم ایده‌آل من نیست. این تیم 60 درصد چیزی است که من می‌خواهم. درست است که 7 امتیاز و 2 برد خارج از خانه کسب کرده‌ایم اما هنوز تراکتورسازی تیم مورد نظرم نشده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: ما قطعا در این فصل تیم را تقویت خواهیم کرد. متاسفانه هواداران با شعار دادن علیه عباسی بی‌انصافی می‌کنند. این شعارها خوب نیست چون او برای تراکتورسازی زحمت می‌کشد. امیدوارم در بازی‌های نیم فصل دوم مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی از بازی‌های تیم و نتایج آن رضایت داشته باشند.

وی ادامه داد: من از مدیران گسترش فولاد تشکر می‌کنم که بازیکنانی را که از تیم‌ آنها نیاز داشتیم در اختیار تراکتورسازی قرار دادند.

قلعه نویی در خصوص عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: ما سه جای خالی دیگر داریم که قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد، ضمن اینکه لیست خروجی خود را نیز اعلام کرده‌ایم. جا دارد از تلاش‌های هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم. شما نگاه کنید ایوب کلانتری قرارداد سفید با ما امضا کرد، ضمن اینکه سه بازیکنی که جذب کردیم فقط نیم ساعت طول کشید تا با باشگاه قرارداد ببندد.

وی در خصوص نیمکت نشینی سروش رفیعی نیز گفت: نیمکت‌نشینی سروش رفیعی نظر کادر فنی بود.

وی در خصوص درگیری لفظی که در پایان بازی با یکی از عوامل انتظامی مستقر در ورزشگاه تختی پیدا کرد، گفت: شما مدام دنبال مطرح کردن سوالات حاشیه‌ای هستید. درگیری خاصی نبود. ای کاش به جای سوالات حاشیه‌ای، زیبایی بازی امروز را می‌دیدید.

601/601

کد خبر: 568251

وب گردی

وب گردی