عین‌افشار: روی گل سومی که دریافت کردیم، مقصر بودم

دروازه‌بان تیم سیاه‌جامگان گفت: روی گل سومی که از استقلال دریافت کردیم، مقصر بودم؛ چراکه پیش از آن سُر خوردم.

به گزارش ایسکانیوز ، محمدحسین عین‌افشار درخصوص شکست ۳ بر یک سیاه‌جامگان مقابل استقلال اظهار داشت: برای ما قابل پیش‌بینی بود که بازی دشواری مقابل استقلال داریم، ۳-۴ بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ما قرار گرفتند و هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکردند. دو بازیکن جدید ما در خط دفاعی بودند که به‌علت همین ناهماهنگی، گل‌هایی را دریافت کردیم.

وی با اشاره به گل سومی که استقلال توسط آرش برهانی به ثمر رساند، گفت: من در گل سوم مقصر بودم؛ چراکه سُر خوردم و پس از آن توپ به صورتم برخورد کرد. من قصد داشتم در بین دو نیمه کفش‌هایم را عوض کنم، چراکه در نیمه اول هم چندین بار سر خوردم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص شرایطش پس از جدایی محسن فروزان، گفت: من تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا دروازه تیمم بسته بماند، این وظیفه من است که گل نخورم و وقتی که گل خوردم، کادر فنی حق دارد به من معترض شود. ما تمام تلاش خود را در ادامه لیگ خواهیم داشت تا نتایج بهتری کسب کنیم.

عین‌افشار درخصوص دیدار سیاه‌جامگان مقابل استقلال اهواز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، یادآور شد: برای ما فرقی نمی‌کند که با تیم انتهای جدول بازی داریم یا تیم دیگر. باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم تا در ادامه لیگ امتیازات را جمع کنیم. هواداران هم باید صبور باشند و قطعاً با تغییر و تحولاتی که در نیم‌فصل خواهیم داشت، شرایط بهتری را در ادامه تجربه خواهیم کرد.

وی درمورد اینکه در کم‌تر از ۴ روز باید به مصاف استقلال اهواز بروند، گفت: هرچه فاصله مسابقات کم‌تر باشد، بهتر است؛ چراکه در کوران مسابقات قرار داریم. به هر حال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا ۱۴ بازی آینده لیگ موفق ظاهر شویم.

605/601

کد خبر: 568385

وب گردی

وب گردی