پورعلی گنجی همبازی ژاوی می شود؟/ السد خواستار جذب مدافع تیم ملی ایران

رسانه‌های قطری از توافق یکی از باشگاه‌های لیگ ستارگان قطر با مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ایرانی خبر دادند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس آنچه که روزنامه الرایه قطر خبر داده باشگاه السد قطر در نیم فصل مسابقات لیگ ستارگان قطر به دنیال تقویت خط دفاعی خود است و از همین رو خواستار جذب مرتضی پورعلی گنجی شده است که با اتمام قراردادش با تیم تیانجین تدای چین، حالا بازیکن آزاد به شمار می رود. این روزنامه نوشت: پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به تیم السد در خلال فصل نقل و انتقالات زمستانی صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود پورعلی گنجی جای "لی" بازیکن کره‌ای این تیم را بگیرد تا خط دفاعی این تیم قطری مستحکم‌تر و تقویت شود به ویژه با توجه به ا‌ینکه این بازیکن ایرانی علاوه بر سن کم، از توانمندی‌های بالایی برخوردار است.

الرایه افزود: مرتضی پورعلی گنجی در اولین بازی تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ (که در استرالیا برگزار شد) شرکت کرد و پس از عملکرد خوب در دومین بازی ایران مقابل تیم ملی قطر، در ترکیب بهترین تیم آسیایی مرحله دوم جای گرفت.

در همین زمینه مدیربرنامه این بازیکن هم اعلام کرده است که پیشنهاد السد به این بازیکن مطرح شده است اما با توجه به داشتن چند پیشنهاد دیگر، وی نهایتا ظرف ۱۰ روز آینده تصمیم خود را در خصوص این مهم می گیرد.

گفتنی است پورعلی گنجی در صورت پیوستن به السد قطر، همبازی ژاوی می شود.

605/601

کد خبر: 568400

وب گردی

وب گردی