وزیر ورزش و جوانان در نشست با رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که پرداخت پاداش به تیم فوتبال امید انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز، نشست محمود گودرزی و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با حضور کادر سرپرستی تیم ملی امید در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در این نشست محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نسبت به پرداخت پاداش تیم ملی امید تاکید داشت تا این تیم بدون هیچ دغدغه ای ضمن حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی المپیک، با صعود به المپیک 2016 ریو، دل مردم فوتبال دوست ایران را شاد کند.
همچنین گودرزی بطور ویژه وضعیت تیم فوتبال امید پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک را از علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم جویا شد.
در ادامه کادر فنی تیم امید همه مشکلات خود را بیان کردند و وزیر ورزش رفع همه موانع و مشکلات تیم فوتبال امید را تا پیش از اعزام خواستار شد.
گودرزی در ادامه تاکید کرد که قرارداد کادرفنی پیش از اعزام تیم به امارات جهت برگزاری اردوی پایانی ملی پوشان، نهایی شود و حمایت های فدراسیون در طول این اردو و طی مسابقات قهرمانی آسیا در قطر بیش از پیش صورت گیرد.
رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو در رشته فوتبال از بیست و دوم دی ماه تا دهم بهمن ماه سال جاری در کشور قطر برگزار می شود.
تیم فوتبال امید ایران در این رقابت ها با کشورهای سوریه، قطر و چین هم گروه است.

601/601

کد خبر: 568449

وب گردی

وب گردی