عذرخواهی رونی از بازی خشن برابر اسکار

وین رونی از تکل خشن روی پای اسکار عذرخواهی کرد و آن را غیرعمدی توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، منچستریونایتد و چلسی در آخرین دیدار نیم فصل برابر هم به میدان رفتند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در یکی از صحنه های این دیدار پر تنش وین رونی مهاجم منچستریونایتد ماهیچه پای اسکار را هدف گرفت و تکل خشنی انجام داد که داور مسابقه در حالی که می توانست رونی را اخراج کند تنها به دادن یک کارت زرد بسنده کرد.

وین رونی بعد از این مسابقه گفت: از اسکار عذرخواهی می کنم. تکل من عمدی نبود و خوشحالم که تاثیری روی پای او نداشته است. این تکل می توانست تاثیر بیشتری روی پای او داشته باشد و باعث مصدومیت شدید او شود بنابراین از او عذرخواهی می کنم.

رونی شب گذشته بلافاصله بعد از تکل خود به سمت اسکار رفت و از او عذرخواهی کرد. رونی که به نظر می رسد در امر گلزنی طلسم شده زیر نظر فان خال بدترین عملکرد گلزنی را داشته است.

او در دقیقه 86 مسابقه می توانست دروازه چلسی را باز کند ولی بی دقتی او باعث شد تا یکبار دیگر منچستر در امر گلزنی ناکام باشد.

رونی همچنین درباره فان خال گفت: مردم چیزهای مختلفی می گویند و هر روز چیزهای جدیدی می شنویم ولی ما بازیکنان نباید به این موضوعات کاری داشته باشیم و باید بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم. اگر این کار را نکنیم بازیکنان حرفه ای نیستیم. پس باید برای اینکه نشان دهیم بازیکنان حرفه ای هستیم به تغییر و تحولات و موضوعاتی درباره فان خال توجهی نکنیم و بازی خودمان را انجام دهیم. ما تلاش می کنیم و تلاش می کنیم تا دوباره همان یونایتدی شویم که هواداران می‌خواهند. وقتی در بازی چلسی بعد از شکست های متوالی هواداران از ما حمایت می کردند، احساس خیلی خوبی داشتیم و این برای ما ارزشمند است.

601/601

کد خبر: 568452

وب گردی

وب گردی