زندگی‌ بنیانگذار «لامبورگینی» بر پرده سینما

یک کمپانی فیلمسازی ایتالیایی از ساخت یک فیلم سینمایی براساس زندگی «فروچو لامبورگینی» مالک و بنیان‌گذار کمپانی اتومبیل‌سازی «لامبورگینی» خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، «آندرا ایروولینو» و «مونیکا باکاردی» از کمپانی فیلمسازی «Ambi» که حق ساخت فیلم زندگی «فروچو لامبورگینی»، بازرگان و بنیانگذار کمپانی اتومبیل‌سازی لامبورگینی را به دست آوردند از آغاز ساخت این فیلم از تابستان آینده در ایتالیا و لوکیشن‌هایی در سراسر جهان خبر دادند.

در این فیلم که نام «لامبورگینی-افسانه» برای آن انتخاب شده است، «تونینو لامبورگینی»، فرزند بنیان‌گذار این کمپانی معروف اتومبیل‌سازی سازندگان را در امر ساخت فیلم یاری خواهد داد و فیلم نیز به تأسیس کمپانی لامبورگینی در سال 1963 به عنوان یک کارخانه تولید تراکتور، ماشین آلات جنگی در جنگ جهانی دوم و سپس طراحی ماشین‌های سواری اسپورت خواهد پرداخت.

«آندرا ایروولینو»، تهیه‌کننده فیلم «لامبورگینی-افسانه» در این‌باره گفت: از این که تهیه‌کنندگی این فیلم را درباره مردی تأثیرگذار در سراسر جهان را بر عهده دارم بسیار مفتخرم. «فرچیو لامبورگینی» میراثی از خود به یادگار گذاشت که همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

خبر ساخت فیلم زندگی نامه «فروچو لامبورگینی» در حالی منتشر شده است که پیش از این نیز خبر ساخت دو پروژه درباره «انزو فراری»، مالک فقید کمپانی اتومبیل‌سازی فراری منتشر شده بود که قرار است در یکی «رابرت دنیرو» و در دیگری «کریستین بیل» در نقش بنیانگذار این کمپانی ایتالیایی بازی کنند.
503502

کد خبر: 568530

وب گردی

وب گردی