جلالی: در لیگ بازی ساده وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در ادامه راه باید سایپا شایستگی‌هایش را نشان دهد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سایپا و راه‌آهن اظهار داشت: به بازی های لیگ که نگاه می کنیم می بینیم که قدم های سخت تری را پیش رو داریم و باید سخت تر تلاش کنیم. مخصوصا تیمی مثل ما که باید شایستگی هایش را ثابت کند.

وی ادامه داد: بازیکنانم به اهمیت جایگاه تیم واقف هستند و همین موضع باعث می شود تا تلاش بیشتری برای رسیدن به جایگاه بهتر را انجام دهند.

سرمربی سایپا در مورد بازی با راه‌آهن یادآور شد: بازی ساده در لیگ نداریم تیم ها با ایده های خاصی مقابل هم قرار میی گیرند. بازیکنان ما بپذیرند بازی سختی پیش رو داریم کمک می کند به اینمکه

جلالی در مورد بازیکنان مازاد تیمش گفت: 3 بازیکن ما یعنی بهمن سالاری، وحید محمدزاده و رضا نوروزی به درخواست خودشان از ما جدا می شوند که من هم موافقت کرده‌ام.

وی در مورد لیست جذب تیمش خاطرنشان کرد: نمی توانیم اسامی بازیکنان را بگوییم اما لیست را با اولویت بندی به باشگاه داده ام.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا بازیکنان داخلی و یا خارجی هستند گفت: بازیکنان داخلی هستنتد که پست آنها بماند وقتی بازیکن را جذب کردیم.

سرمربی سایپا در مورد عملکرد تیمش تاکنون گفت: شروع نیم فصل دوم خوب بود. تبریز بازی هوشمندانه ای کردیم به آینده تیم امیدوارم. اقدامات زیرساختی انجام می دهیم که به آینده تیم کاملا امیدوارم. وقتی انضباط مالی باشد سایر انضباط ها هم به وجود خواهد آمد امیدوارم به این انضباط برسیم که تا حدودی رسیده ایم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه ای برای تعطیلات دارند یا خیر گفت: اردو پیش بینی کرده ایم اما به شرایط مالی خود نگاه می کنیم. باید در درجه اول انضباط مالی برای بازیکنان اعمال شود. امیدوارم از نظر کیفی به ارتقا خوبی دست پیدا کنیم.

604/602

کد خبر: 568589

وب گردی

وب گردی