آقای شماره 9! دیر است برای یاغی شدن!

آرش محمدی-اینطور می دانستیم که هر چه قدر سن آدم ها بالاتر می رود افتاده تر می شوند و اشتباهات دوران جوانی را به فراموشی می سپارند اما در موردی خاص می بینیم هستند افرادی که در میانسالی! یاد جوانی و یاغی گری می افتند.

در این فوتبال از جوانانی مثل پیام صادقیان، محسن مسلمان،محمدرضا خانزاده و... انتظار خواندن و شنیدن اظهارات ناپخته را داشتیم اما از یکی مثل آرش برهانی که سال های آخر (شاید هم سال آخر) فوتبالی اش را سپری می کند انتظار نداشتیم که یک تیم با 40 میلیون هوادار را مورد هجوم کلامی قرار دهد.

درست در روزی که همه، حتی پرسپولیسی ها هم اطمینان داشتند که شماره 9آبی ها می آید و اهانت به هواداران پرسپولیس در صفه شخصی اش در اینستاگرام را تکذیب می کند، او با سینه ای سپر شده و بادی در غبغب ابرویی بالا انداخت و تمام حرف هایش را تایید کرد و یک تیم با سابقه و پرهوادار در آسیا را به سخره گرفت و دم از فرهنگ زد.

خیلی تلاش کردیم که حرف هایش را به فراموشی بسپاریم و در این روزهای پایانی که او را کنارمان می بینیم خاطره بدی از هم برجای نگذاریم اما درست زمانی که خودمان را برای ننوشتن راضی می کردیم پستی جدید گذاشت و نشان داد که اصلا دلش می خواهد علیه اش موضع بگیرند. او شمشیر را برای پرسپولیسی ها از رو بسته است و بی تفاوتی کمیته اخلاق و سکوت کمیته انضباطی راه را برای ادامه دادن این بازی بی سرو ته باز گذاشت.

حالا مجبوریم چند خطی برای شماره 9 آبی ها بنویسیم؛ آقای برهانی در صحبت هایت گفتی که همه فرهنگ هواداران تیم دوازدهم جدول( کنایه به پرسپولیسی ها) را می شناسند. آیا می دانی که در خیل عظیم هواداران سرخ چه تعداد استاد دانشگاه، پزشک ، مهندس و حتی اقشار ضعیف جامعه که هنوز حرمت نان و نمک را می شناسند و مقابل بزرگ ترهایشان حتی پایشان را دراز نمی کنند وجود دارد؟!

آقای برهانی ! بهتر نبود برای گرفتن موضع اینچنینی اول با بزرگتر و کاپیتان تیمت مشورت می کردی ؟ مطمئنم که می دانی مهدی رحمتی هنوز هم با بازوبندی وارد زمین می شود که روی آن عکس کاپیتان فقید پرسپولیس نقش بسته است، البته نمی دانم که این بازوبند روی کدام بازوی رحمتی قرار دارد و اصلا از روی نیمکت دیده می شود یا نه!

آقای برهانی! بهتر نبود به جای شیرین زبانی برای آقایان تاج و بهروان( که البته به منظور محروم نشدن بود) حرفت را تصحیح می کردی و می گفتی که کارت اشتباه بوده و منظورت همان عده قلیلی بوده که به صفحه اینستاگرامت حمله کرده اند، نه هواداران تیم دوازدهم؟!

جناب برهانی زیادی به جایگاه پرسپولیس در جدول، آن هم به طور اشتباه، اشاره کردی اما اصلا نگفتی که چرا شما 5 سالی است که موفق نشده اید این تیم دوازدهم را با شکست مواجه سازید و هر بار هوادارانتان را با چشمی گریان راهی منازلشان می کنید؟

آرش خان! دیدم که در قبال انتخاب علی کریمی در برنامه نود آن هم با بیش از 70 درصد آرا اعتراض داشتی و اعتقادت بر این بود که نفر دوم با حدود 12 درصد حقش انتخاب به عنوان بهترین هافبک نفوذی پس از انقلاب بوده است، خودت به این حرف نخندیدی؟ یعنی نباید یاد بگیریم که به نظر اکثریت احترام بگذاریم و انتخابشان را ارج بنهیم؟

آقای برهانی! دیر شروع کردی به یاغی گری. خیلی هم دیر. البته می دانم که بی توجهی مطبوعات و رسانه به بازیکنانی که در روزهای پایانی فوتبالشان به سر می برند کمی عذاب آور است اما این راهش نبود!

602/602

کد خبر: 568609

وب گردی

وب گردی