نگاهی به بازی های  پرسپولیس و استقلال خوزستان

پنجشنبه دهم دی ماه۹۴،هفته هفدهم لیگ برتر تیم های پرسپولیس- استقلال خوزستان در ساعت ۱۶:۳۰در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.

پرسپولیس پس از توقف در مشهد رتبه چهارم جدول را از دست داد و به رده ششم سقوط کرد. قرمزها برای برگشتن به جمع بالانشینها چاره ای به غیر از برد برابر تیم صدرنشین لیگ ندارند.

در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر، فردا(پنجشنبه) پرسپولیس میزبان استقلال خوزستان است. استقلال خوزستانی که از هفته اول به بعد دیگر نباخته است و در ۱۶ بازی تنها ۵ گل دریافت کرده است. این آمار نشان می دهد که پرسپولیسی ها برای غلبه بر میهمان "چغر و بدبدن" شان چه کار سختی در خانه دارند. مهاجمان پرسپولیس اگر قرار باشد مثل گذشته بی دقت باشند کار این تیم با مشکل روبرو خواهد شد. نکته امیدوارکننده برای برانکو روشن شدن موتور گلزنی مهدی طارمی است. تقابل مهدی طارمی و حسن بیت سعید، صدرنشینان جدول گلزنان از نکات جالب این بازی است.

مهدی طارمی آقای گل لیگ تا اینجای کار برابر دروازه بانی( فرناندو ده خسوس) قرار می گیرد که کمترین گل را در این فصل دریافت کرده است.

برانکو برای بازی فردا یک مشکل بزرگ دارد. سوشا مکانی به دلیل اخراج در بازی قبلی در بازی فردا غایب است. به همین دلیل سرمربی پرسپولیس باید از دروازه بان دومش ایمان صادقی استفاده کند. در بازی رفت دو تیم که یکی از بازی های پرشماری بود که مکانی محروم بود صادقی درون دروازه ایستاد و با یک اشتباه فاحش زمینه باخت تیمش را ایجاد کرد.رضا نورمحمدی هم مصدوم است.

این بازی یک حاشیه دیگر هم دارد؛ آلودگی هوای تهران. باید دید بازهم آلودگی باعث جابه جا شدن بازی های تهران می شود.

به هرحال باید دید قرمزها می توانند انتقام بازی رفت را بگیرند و سایر مدعیان را خوشحال کنند. پرسپولیس اگر فردا مقابل استقلال خوزستان نتیجه بگیرد به دشمن قدیمی اش استقلال تهران کمک خواهد کرد تا دوباره صدرنشین شود.

نتیجه بازی رفت: استقلال خوزستان ۲- پرسپولیس یک

نتایج قبلی: استقلال خوزستان با سپاهان یک-یک کرد. پرسپولیس برابر پدیده به تساوی دو-دو رسید.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۲۵ امتیاز ششم، استقلال خوزستان با ۳۳ امتیاز اول

آمار ویژه:

استقلال خوزستان یک نیم فصل بدون باخت.

پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خانگی گل نخورده است.

پرسپولیس در نبود مکانی در هر بازی حداقل ۲ گل خورده است.

استقلال خوزستان در ۷ بازی اخیر خارج از خانه تنها یک گل خورده است.

تقابل بهترین خط دفاع با تیمی که در همه بازیها گل زده

پرسپولیس قبل از آمدن برانکو بدون باخت برابر استقلال خوزستان بعد از برانکو بدون برد برابر استقلال خوزستان

تیم داوری: احمد صالحی- رسول فروغی- آرمان اسعدی- مهدی سیدعلی ناظر داوری: مسعود مرادی

604/602

کد خبر: 568610

وب گردی

وب گردی