خوردبین:کیفیت هوا عوض نشود، بازی لغو می‌شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نشست هماهنگی قرار بر این شد که در صورت ادامه شرایط کنونی آلودگی هوا، بازی 24 ساعت به تعویق بیفتد ولی با شروع بارندگی، احتمالا مشکل حل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمود خوردبین در پایان نشست هماهنگی پیش از بازی، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در نشست هماهنگی صحبت از این شد که با توجه به میزان آلودگی هوا، در صورتی که همین شرایط ادامه پیدا کند، بازی به ناچار برای 24 ساعت به تعویق خواهد افتاد. قرار بر این است که تا غروب، تصمیم نهایی به دو باشگاه اعلام شود. البته با توجه به شروع بارندگی در تهران، فکر می‌کنم این مشکل حل شود و همین حالا ما که در هتل المپیک حضور داریم شاهد بارش باران هستیم.

وی درباره شرایط تیم ادامه داد: شرایط خوبی داریم. فقط سوشا مکانی و علیرضا نورمحمدی را نداریم که قطعا جایگزین‌های آنها در بهترین فرم به تیم کمک می‌کنند. تمرینات خوبی هم داشته‌ایم و بچه‌ها می‌خواهند با کسب یک پیروزی، تعطیلات خوبی را برای خود و هواداران رقم بزنند. البته نیاز به گفتن نیست که حریف ما از بهترین‌های این فصل است اما پرسپولیس هم فارغ از بازی‌های ابتدایی فصل، در این اواخر عملکرد بسیار خوبی داشته است و قطعا یکی از سنگین‌ترین بازی‌ها رقم می‌خورد که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

خوردبین خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهبود کیفیت هوا، هواداران هم فردا بیایند تا به یاری خدا و با حمایت آنها یک روز خوب را رقم بزنیم و با روحیه و انگیزه عالی در تعطیلات، خودمان را آماده شروع مجدد بازی‌ها کنیم.

604/602

کد خبر: 568622

وب گردی

وب گردی