تغییر پست بازیکنان استقلال در بازی مقابل ملوان انزلی !

مصدومیت هافبک ملی پوش برطرف نشد تا استقلال در غیاب این بازیکن راهی انزلی شود.

به گزارش ایسکانیوز، خسرو حیدری که جدال با سیاه جامگان را از دست داد امیدوار بود به بازی با ملوان برسد اما تلاش های خودش و کادر پزشکی استقلال نتیجه نداد تا این تیم در غیاب هافبک ملی پوش خود راهی شمال شود.

در شرایطی که مقابل سیاه جامگان پرویز مظلومی از آرش برهانی به عنوان جانشین خسرو در ترکیب اصلی سود برد با اضافه شدن مهدی مومنی به عنوان خرید جدید و زمستانی سرمربی استقلال برای انتخاب جانشین حیدری گزینه های بیشتری روی میز دارد. آمادگی خوب مومنی در تمرینات روزهای گذشته و همچنین گلزنی ارش مقابل سیاه جامگان باعث شد تا کادر فنی استقلال و پرویز مظلومی برای انتخاب یک نفر از این جمع برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت مقابل ملوان با تردیدهایی روبرو شوند گرچه گفته می شود شانس آرش بیشتر از مومنی تازه وارد است.

همچنین محرومیت میلاد فخرالدینی و مصدومیت خسرو حیدری باعث شد تا استقلال در حالی راهی انزلی شود که با بحران کمبود مدافع راست در اردوی تیمش روبرو شود. پرویز مظلومی که برای انتخاب جانشین مناسب برای دو بازیکن غایب با تردیدهای زیادی روبرو بود در نهایت تصمیم گرفت تغییرات در پست بازیکنان دفاعی اش ایجاد کند تا دغدغه هایش در این پست از بین برود.

در آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به انزلی مظلومی از هرایر مگویان مدافع ملی پوش و ارمنستانی خود در پست دفاع راست سود برد. پستی که پیش از این مگویان در آن بازی کرده بود و نمایش بدی نداشت. به این ترتیب با تغییر پست هرایر ، استقلالی ها فردا مقابل ملوان از زوج حنیف عمران زاده و امین حاج محمدی در مرکز دفاع و میثم مجیدی در دفاع چپ سود خواهند برد.

604/601

کد خبر: 568819

وب گردی

وب گردی