کمالوند:مساوی به درد ما و تراکتور نمی خورد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:اگر می خواستیم سه امتیاز را به تراکتور دهیم سال گذشته می دادیم که تراکتور قهرمان شود.

به گزارش ایسکانیوز، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در مسابقاتی که دربی یا شهرآورد نامیده می شود شرایط در تبریز با همه شهرهای دیگر فرق دارد. به همین خاطر در مسابقات قبلی نه تنشی وجود داشته، نه مشکلی بین بازیکنان و مربیان. فوتبال به شکل تمیز و پاک برگزار می شده و ما هم بیرون میدان با همه اعضای تراکتورسازی رفیق هستیم.

وی ادامه داد: به هر صورت جایگاه دو تیم به هم نزدیک است. ما سعی می کنیم فوتبالی تماشاگر پسند انجام دهیم و در نهایت تلاش می کنیم که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی گسترش فولاد درباره تعطیلاتی که پس از این بازی در انتظار تیم هاست، اذعان داشت: به هر صورت نیم فصل از اسمش مشخص است که باید وقتی مسابقات نیمی از مسیر خود را طی کرد باید تیم ها به تعطیلات بروند و آن گاه نیمه دوم آغاز شود. الان مثل این می ماند که 60 دقیقه یک مسابقه فوتبال برگزار شود و بعد بگویند استراحت بین دو نیمه است. البته مشکلاتی هم چون مسابقات تیم ملی و تیم فوتبال امید باعث شد چنین برنامه هایی به وجود بیاید. مسلما اگر بازی ها سر جای خود برگزار شود بهتر است.

وی افزود: کیانی و کلانتری الان در تیم مقابل بازی می کنند و برخی ازبازیکنان تراکتورسازی هم الان تیم ما هستند. دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند. فکر می کنم بازی فردا مثل سایر دربی های گذشته می شود. در مسابقات قبل رقابت ها پرگل و جذاب بودند و امیدوارم فردا نیز چنین شرایطی تکرار شود.

کمالوند درباره کمک هایی که به تراکتورسازی کرده است، خاطرنشان کرد: ما هر کاری کنیم یکسری حرف ها از آن در می آید. برخی از دوستان می گفتند که سه امتیاز مسابقه را هم یک هو به تراکتور بدهید در حالیکه من هیچ وقت شرف، اعتبار و حیثیت خود را زیر سوال نمی برم. اگر می خواستیم سه امتیاز را به تراکتور دهیم سال گذشته می دادیم که تراکتور قهرمان شود. شهری که ستارخان و باقرخان و شهید باکری را داشته نباید چیزی جز بازی پاک و جوانمردانه در ان اتفاق بیفتد. پارسال هم خیلی حرف ها بود البته نه از داخل استان. اما آقایانی که دوست داشتند تیم مورد علاقه شان برنده شود انگ می زدند که گسترش از تراکتور می بازد. ما سفت و محکم بازی کردیم و نتیجه را دیدید. تمام جذابیت ها و زیبایی فوتبال به وجود تماشاچی و هوادار فوتبال است. طبیعتا تماشاگر در تبریز ویژگی خاص خود را دارد و بسیار پرشور و احساساتی است. دوستانی که انتقاد می کنند نباید بهترین بازیکنان خود را به تراکتور دهید باید به این طرف قضیه هم نگاه کنند. مالک باشگاه ما معتقد است که باید سرمایه گذاری کند برای دل مردم. داخل زمین شرایط و بحث جداگانه ای است و ما باید با تمام وجود بازی کنیم. اگر با تمام وجود بازی نکنیم حق الناس است. اما در بیرون از میدان بحث داخلی باشگاه است و باشگاه می تواند بگوید ما بازیکنان را فقط به تراکتورسازی می دهیم.

سرمربی گسترش اذعان داشت: سال گذشته چند بار ما به هواپیمای چارتر نیاز داشتیم که زنوزی به ما کمک کرد. امسال هم برای دادن این دو بازیکن به تراکتورسازی یک دینار هم از این باشگاه نگرفتیم البته این دو موضوع را نباید مرتبط ساخت. من قلعه نویی را به خوبی می شناسم. مطمئنا ایشان هم دوست دارد هر دو تیم با هم محکم و جوانمردانه بازی کند و هر تیمی که لیاقت برد داشت برنده شود. خود من دوست دارم این بازی برنده داشته باشد زیرا مساوی نه به درد ما می خورد نه به درد تراکتورسازی.

وی افزود: هرآنچه که انجام داده ام اگر مورد نظر مردم بوده است وظیفه ام است. سعی کردم دین خود را به مردم ادا کنم. من پیش از حضور در تراکتورسازی هم مربی شناخته شده ای بودم. اما قسمت اعظمی از افتخاراتم را مدیوم مردم تبریز و تراکتورسازی هستم. اگر از خودم تعریف کنم درست نیست و باید بگویم مردم همیشه مرا مورد لطف قرار داده اند. الان در تلاش هستیم بعد از دو فصل که گسترش در هفته های آخر در لیگ باقی می ماند امسال با رتبه تک رقمی لیگ را به پایان برسانم. پس از دو سال سخت سال آسان تری در انتظار گسترش است و اگر این روند ادامه پیدا کند می توانیم امیدوار باشیم که تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد.

کمالوند درباره احتمال جذب مهرداد بایرامی عنوان کرد: ما نفراتی را جذب کردیم که قبلا با آنها صحبت کرده بودیم. حتی سامان را هم دقیقه 90 گرفتیم. چون کیانی را واگذار کردیم توانستیم او را بگیریم. مهرداد بایرامی هم بازیکنی است که از نظر فنی و اخلاقی مورد قبول من است. اما برای به خدمت گرفتن او راهی نداشتیم.

604/601

کد خبر: 568840

وب گردی

وب گردی