بیژن نوباوه امروز در برنامه  «هفت»

یازدهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب 11 دی ماه ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش ایسکانیوز در این قسمت بیژن نوباوه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه «هفت» خواهد شد و در گفتگو با بهروز افخمی به بررسی وضعیت قانون گذاری در سینمای ایران، پروانه های ساخت و نمایش فیلم ها و... می پردازد.

«هفت» در بخش سینماکلاسیک و معرفی کتاب خود میزبان مهدی فخیم زاده، کارگردان سینما و تلویزیون خواهد بود تا به بررسی فنی یکی از پلان های خاص فیلم های معروف جهان و معرفی یک کتاب تخصصی سینمایی بپرازد.

همچنین گزارشی از پشت صحنه فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور در برنامه سینمایی «هفت» پخش می شود. در این گزارش که از محل لوکیشن این فیلم در لاهیجان تهیه شده است، با عوامل این فیلم سینمایی گفتگو شده است. این گزارش نخستین گزارش از پشت صحنه این فیلم سینمایی به شمار می رود.

مسعود فراستی نیز در میز نقد فیلم های ایرانی خود به همراه سیدمحمد حسینی، منتقد سینما به سراغ نقد و بررسی فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی می رود.

وی همچنین در میز نقد فیلم های خارجی با حضور سیدناصر هاشم زاده، نویسنده و منتقد سینما، فیلم سینمایی «Ex Machina» را نقد خواهد کرد.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.

502502

کد خبر: 568954

وب گردی

وب گردی