شایعات درباره آیفون 6C حقیقت دارد؟!

همان طور که می بینید شایعات درست از آب در آمده اند و آیفون ارزان قیمت اپل (البته نه آنقدرها ارزان) شباهت فوق العاده زیادی به مدل های 5S یا حتی 4S دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سخت افزار، خبرهای مربوط به آیفون ارزان قیمت اپل که هنوز مشخص نیست با نام آیفون 6C شناخته خواهد شد یا 7C به تدریج در حال انتشار هستند و این می تواند نشان دهنده نزدیک شدن به زمان عرضه آنها باشد. بر اساس شایعات به نظر می رسید حداقل از نظر ظاهری با دستگاهی شبیه به آیفون 5 اس روبرو باشیم. حالا برای شما خوانندگان گرامی تصاویری واضح از این نسخه آیفون آماده کرده ایم که دعوت می کنیم برای دیدن آنها در ادامه با ما همراه باشید.

همان طور که می بینید شایعات درست از آب در آمده اند و آیفون ارزان قیمت اپل (البته نه آنقدرها ارزان) شباهت فوق العاده زیادی به مدل های 5S یا حتی 4S دارد. بدنه دستگاه فلزی است و ظاهر پشتی آن مانند مدل های جدید 6S و 6S Plus طراحی شده است.

نوارهای مربوط به آنتن هم درست مشابه آیفون 6 اس به چشم می خورند. اما شاید جذاب ترین نکته درباره 6C استفاده از سنسور اثر انگشت باشد که به نظر می رسید اپل قصد ندارد از آن در این دستگاه استفاده کند. به این ترتیب اپل می تواند در صورت قیمت گذاری صحیح طیف گسترده ای از کاربران را که به دنبال کیفیت محصولات اپل با قیمت کمتر هستند به خود جذب کند.

20104

کد خبر: 569189

وب گردی

وب گردی