علیرضا کریمی صارمی مدیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد

طی حکمی از سوی فرید فرخنده کیش، علی‌رضا کریمی صارمی به‌عنوان مدیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، به‌منظور اصلاح ساختار اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و در راستای برگزاری هر چه تخصصی‌تر و به‌روزتر این جشنواره با حکمی از سوی فرید فرخنده کیش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، علی‌رضا کریمی صارمی به‌عنوان مدیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای علیرضا کریمی صارمی؛ نظر به شایستگی و سوابق ارزنده جنابعالی در برگزاری دوره‌های مختلف جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و نیاز به اصلاح ساختار اجرایی این جشنواره وزین بین‌المللی، به‌موجب این حکم به سمت «مدیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده از تجربیات گران‌قدر خود و دیگر همکاران، با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و استفاده از زمان در اختیار شاهد برگزاری جشنواره‌ای متفاوت و برگرفته از ایده‌های نوین باشیم.

فرید فرخنده کیش

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

علی‌رضا کریمی صارمی، فارغ‌التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبا کالیفرنیای آمریکا، بنیان‌گذار و مدیر آژانس عکس ایران، استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و مدیر سابق گروه فتوژورنالیسم دانشکده خبر از سال 81 تا 94 بوده است. وی مدیریت یازده دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از سال 1373، دبیری بیش از پانزده جشنواره عکس، داوری در جشنواره‌های عکس، قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را نیز در کارنامه خود دارد. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به مدیر هنری نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در بینال جهانی ونیز – ایتالیا، مدیر بخش بین‌الملل موزه هنرهای معاصر تهران، دبیر و عضو شورای مالی اعزام هنرمندان به فرصت مطالعاتی پاریس سیته، عکاس برگزیده ایرانی در بخش فرهنگ مسابقات جهانی عکاسی آمریکا 2007، برگزاری نمایشگاه و دریافت مدال و دیپلم افتخار آکادمی هنرهای زیبای ایتالیا به خاطر نگاه هنرمندانه در مجموعه عکس همسران باد در سیصدمین سالگرد تأسیس این آکادمی 2011، تألیف و ترجمه کتاب چارلز لاتویج داجسون پرتره نگاه کودک در قرن نوزدهم (آماده چاپ) اشاره کرد.

504502

کد خبر: 569212

وب گردی

وب گردی