در ساخت داروهای تولید داخل، کیفیت همیشه در اولویت بوده است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: خوشبختانه بازار دارویی کشور با همکاری و تعامل انجمن‌ها نسبت به سال‌های گذشته تغییرات مثبتی داشته و طبق نظرسنجی‌ها مردم از آرامشی که در بازار دارو بوجود آمده راضی هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه بازار دارویی کشور با همکاری و تعامل انجمن‌ها نسبت به سال‌های گذشته تغییرات مثبت و محسوسی داشته و طبق نظرسنجی‌ها مردم از آرامشی که در بازار دارو بوجود آمده راضی هستند و راضی بودن مردم از بازار دارویی ما را خوشحال می‌کند.

او افزود: در ساخت داروهای تولید داخل، کیفیت همیشه در اولویت بوده و صاحبان صنایع نیز سیاست سازمان غذا و دارو را بر اساس ضوابط این سازمان در برنامه داشته و کیفیت دارو را مدنظر قرار داده و این کیفیت بر اساس استانداردهای بین‌المللی است.

دیناروند ادامه داد: مردم باید با صورت معنادار بتوانند به داروهای ایرانی تکیه کنند. این اطمینان را به مردم می‌دهم که داروهای ایرانی بعد از آزمایش در مجهزترین آزمایشگاه‌های کشور توسط سازمان‌های بین‌المللی نیز تایید و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نظارت‌های جدی نیز بر شرکت‌های داروسازی صورت می‌گیرد و مسئولین فنی در شرکت‌های داروسازی حضور فعالی دارند و لحظه به لحظه بر روند تولید داروها نظارت جدی دارند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند در پایان تاکیدکرد: کیفیت داروهای ایرانی باعث شده تا صادراتی را به کشورهای دیگر داشته باشیم که در توسعه اقتصادی کشور نیز بسیار تاثیرگذار است.

20106

کد خبر: 569624

وب گردی

وب گردی