آشنایی با مهارت های شادی در منزل

مرکز رشد کودک و مادر کارگاه های آموزشی آیین همسر داری را برگزار می کند" شادی در منزل " عنوان کارگاه آموزشی از سلسله کارگاه های آموزشی هفتگی " آیین همسرداری در اسلام " است که با هدف تحکیم بنیان خانواده و آشنایی بیشتر بانوان با اصول و موازین همسرداری از نگاه اسلام برگزار می شود.

ایسکانیوز : کارگاه آموزشی" شادی در منزل " در راستای افزایش رضایت همسران و ایجاد آرامش در خانواده در فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

دراین کارگاه آموزشی زهرا عباسی مشاور و کارشناس خانواده، با ذکر مثال ها و مصداق های ملموس ، در باره محورهایی هم چون معنا و هدف از زندگی، مهارت تغییر از خود، شناخت جام وجودی، مهارت پذیرش، درک، سازگاری، تحسین و تشکر صحبت می کند.

بر اساس این گزارش شاد بودن، صبور بودن، رفتار منطقی ، کم توقعی ، مثبت نگری، خوش بینی، یکدلی و شنونده خوب بودن به عنوان رازهای ایجاد فضای شاد در منزل ، در این نشست بررسی می شود.

کارگاه آموزشی " شادی در منزل " دوشنبه 14دی از ساعت 10 الی 11 در مرکز رشد کودک و مادر به نشانی بلوار معلم - یافت آباد - ابتدای شهرک امام خمینی میزبان بانوان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتی می توانند با شماره 66132338 تماس بگیرند.

105105

کد خبر: 569640

وب گردی

وب گردی