هیدینک: حضور بین چهار تیم اول هنوز امکان پذیر است

سرمربی چلسی می‌گوید این تیم هنوز می‌تواند به حضور در بین چهار تیم اول جدول رده بندی لیگ برتر برسد.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم فوتبال چلسی و پالاس در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی قبلی را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بودند. در نهایت این تیم مهمان بود که با 3 گل برابر پالاس به برتری رسید تا بهترین برد این فصل چلسی ثبت شود.

گاس هیدینک پس از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس گفت: نظم و انضباط در کنار اعتماد به نفس مهم ترین ارکان برای چلسی هستند که باید تقویت شود. ما با همین منوال می توانیم به حضور در بین چهار تیم اول امیدوار باشیم. تیمم برابر پالاس یک بازی حساب شده و دقیق را به نمایش گذاشت و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و نمایش خوبی از خود نشان دادیم. ما توانستیم با 3 گل در زمین پالاس به برتری برسیم که کمتر تیمی موفق شده بود در اینجا پیروز شود و به همین خاطر خوشحالم.

سرمربی هلندی چلسی ادامه داد: همه می دانند که چلسی بازیکنان بزرگی دارد و کیفیت خوبی دارد ولی این تمایل در تیمی که قهرمان می شود است که در فصل بعد مغرور شود و این مشکل چلسی در این فصل بوده است. لیگ برتر سال به سال سخت تر می شود و هنوز هم این امکان است که چلسی بتواند در پایان فصل بین 4 تیم نخست قرار بگیرد ولی این موضوع خیلی سخت است.

وی گفت: هر تیمی می تواند هر تیمی را شکست دهد و این موضوع را بارها در لیگ برتر شاهد بوده ایم ولی مادامی که اینچنین بازی کنیم می توانیم امیدوار باشیم که نتایج نیز به خوبی برای ما به دست آیند و ما بتوانیم به نتایج خوبی در پایان فصل برسیم.

همچنین ادن هازارد هافبک آبی های شهر لندن معتقد است آن ها می توانند با بردن دو جام به ناکامی هایشان پایان دهند.

پس از آن که چلسی از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر خارج شد هازارد می گوید که تیمش می تواند در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد.

هازارد به وبسایت باشگاه گفت: از برد برابر پالاس خوشحالم. ما حالا در مسیر صحیحی قرار داریم. ما نیاز داریم که در چند بازی به پیروزی برسیم تا اعتماد بنفس خودمان را بازیابیم و وضعیت خود را بهتر کنیم. اگر در نیم فصل دوم خوب کار کنیم می توانیم دو قهرمانی به دست بیاوریم. ما می خواهیم بازی به بازی پیش برویم و از حالا به آخر فصل نگاه نمی کنیم. این در صورتی امکان پذیر خواهد بود که در تعداد زیادی بازی به پیروزی برسیم.

هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر برگزار نخواهد شد و جام حذفی برگزار می‌شود که چلسی که با قرعه‌ای آسان روبه‌رو شده باید در استمفوردبریج پذیرای اسکانتورپ باشد و سپس در دو بازی بعدی خود در لیگ برتر نیز میزبان است و به ترتیب برابر وست‌برومویچ و اورتون قرار خواهد گرفت.

601/601

کد خبر: 569692

وب گردی

وب گردی