مجازات سنگین برای 3جنایتکار/ 2پسر جوان به قصاص ،  زن جنایتکار به 15 سال زندان محکوم شدند

دو پسر جوان که در دسیسه هولناک به قتل شوهر یک زن آشنا دست زده بودند به قصاص نفس و تحمل شلاق محکوم شدند. زن جنایتکار نیز با مجازات 15 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران،هفتم آذرماه سال 92 مأموران پلیس در جریان پیدا شدن جسد مرد جوانی در بخش «آفتاب» جاده قدیم قرار گرفتند. بررسی‌های ویژه نشان داد این مرد به نام بهرام 42 ساله خفه شده و به قتل رسیده است.
همزمان با بررسی‌های پلیسی، کارآگاهان با تناقض‌گویی همسر این مرد و رفتارهای مرموزش روبه‌رو شدند تا اینکه فاطمه رازگشایی کرد و پرده از رابطه پنهانی‌اش با پسر 22 ساله‌ای به نام بهنام برداشت.
با اعتراف این زن، بهنام بازداشت شد و ادعا کرد با برادر و دو دوستش نقشه قتل شوهر فاطمه را طراحی کرده‌اند.
بهنام گفت: من و فاطمه به هم علاقه‌مند بودیم اما شوهرش مانع اصلی‌مان بود به خاطر همین با همدستی برادر 17 ساله‌ام به نام بهزاد و دوستانش به نام‌های سهراب 25 ساله و سعید 17 ساله دست به جنایت زدیم.
با اعتراف‌های تکان‌دهنده بهنام همه عاملان جنایت بازداشت شدند و اعتراف‌های طراح جنایت را تأیید کردند.
این 4 پسر جنایتکار در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و یک قاضی مستشار در دو جلسه جداگانه محاکمه شدند.
دختر قربانی جنایت در جلسات محاکمه خواستار قصاص برای عاملان قتل پدرش شد.
در جلسه نخست محاکمه، بهنام و برادرش از خود دفاع کردند و پذیرفتند در این قتل دخالت داشته‌اند.
فاطمه در جلسه دوم دادگاه که صبح دیروز برگزار شد برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد و گفت: شب حادثه زنگ آیفون خانه‌مان به صدا درآمد. تصور می‌کردم همسایه باشد. وقتی در را باز کردم ناگهان بهنام با دوستانش وارد شدند. اصلاً با بهنام برای کشتن همسرم هماهنگی نکرده بودم و از نقشه او و دوستانش بی‌خبر بودم!
سومین متهم پرونده سهراب بود که برای ارائه دفاعیات در جایگاه ایستاد و گفت: شب حادثه وقتی وارد خانه قربانی شدیم ابتدا بهنام دست و پایش را گرفت و سپس من، بهزاد و سعید شلوار را به دور گردنش انداختیم و با کمک بهنام آن را کشیدیم، وقتی دیدیم نفس نمی‌کشد رهایش کردیم.
زمانی که قصد خروج از اتاق را داشتیم فاطمه به ما گفت که شوهرش هنوز زنده است و نفس می‌کشد که بهنام برگشت و دوباره شلوار را دور گردنش انداخت و آن را کشید.
از آنجا که در زمان قتل، بهزاد و سعید زیر 18 سال بودند، قضات عالیرتبه شعبه هشتم، آنان را برای ادامه رسیدگی به پرونده به دادگاه اطفال معرفی کردند.
در پایان جلسه محاکمه قضات جنایی برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند و بهنام را به خاطر قتل و رابطه پنهانی به قصاص و 99 ضربه شلاق محکوم کردند و سهراب نیز به قصاص نفس محکوم شد.
در این حکم فاطمه نیز به خاطر معاونت در قتل و ارتباط پنهانی به 15 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

20106

کد خبر: 569708

وب گردی

وب گردی