توسط وزیر نیرو ؛ مدیران صنعت آب و برق از فعالیت انتخاباتی منع شدند

وزیر نیرو از مدیران صنعت آب و برق و کارکنان این بخش خواست در مساله انتخابات به هیچ عنوان از کاندیدای خاصی طرفداری نکنند.

به گزارش ایسکانیوز، حمید چیت چیان امروز در همایش مدیران ارشد وزارت نیرو اظهار داشت: در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی کیفیت خدمات ارائه شده و رعایت استانداردهای لازم را مد نظر داشته باشید.

وزیر نیرو، با اشاره به اینکه شرکت آبفای کشور تاکنون ۹۷ مورد قرارداد با سرمایه‌گذاری ۴۴۰۰ میلیارد تومان به بخش خصوصی منعقد کرده است، عنوان کرد: این قراردادها به صورت BOT و BOO و بیع متقابل بوده است.

چیت‌چیان در بخشی از سخنان خود از مدیران صنعت آب و برق و کارکنان این بخش خواست در مسئله انتخابات به هیچ عنوان از کاندیدای خاصی طرفداری نکنند و در صورتی‌که مشاهده شود مدیری از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیدایی استفاده شده است، به شدت با وی برخورد خواهد شد.

وی افزود: وزارت نیرو یک وزارت‌خانه خدماتی است که باید در هر لحظه به تأمین نیازهای آب و برق جامعه پاسخ دهد و کارکنان این وزارتخانه وظیفه دارند، ضمن تأمین این دو نیاز جامعه با شرکت در انتخابات همچون افراد عادی جامعه، به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.

وزیر نیرو با مرور شرایط اقتصادی جامعه و اینکه کشور از یک بیماری بلندمدت رنج برده و می‌برد، گفت: اتکا به درآمدهای نفتی بایستی کاهش یابد و در شرایط ایجاد شده با توجه به کاهش قیمت نفت و تقلیل صادرات، این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و کشور را از وابستگی و اتکا به درآمد نفتی نجات داد.

وی تصریح کرد: به جای نفت می‌توان از منابع جدیدی همچون آب و خاک و خورشید و استفاده از توان علمی دانشمندان ایرانی و صدور تجهیزات فنی و مهندسی و سایر منابع موجود استفاده برد.

401401

کد خبر: 570167

وب گردی

وب گردی