معرفی اولین نمایشگر مجهز به دوربین 3بعدی جهان

لنوو طی روند برگزاری اولین روز نمایشگاه CES 2016 در کنار طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های جدید سری تینک‌پد، از نمایشگری با نام ThinkVision X24 رونمایی کرد که علاوه بر ارائه کردن تصاویری شفاف، به دوربین سنجش عمق Intel RealSense 3D نیز مجهز شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت، سنسور عمیق به کار رفته در نمایشگر ThinkVision X24 به شما اجازه می‌دهد که بازی‌ها و برنامه‌هایی تحت پوشش نرم‌افزار این دوربین را با حرکات دست به‌جای کیبورد و یا گیم‌پد اجرا کنید. با استفاده از این دوربین شما می‌توانید چهره خود و یا اشیا اطراف خود را اسکن کرده و به‌جای شخصیت‌های بازی قرار دهید و یا اینکه از آن‌ها پرینت سه‌بعدی بگیرید. علاوه بر این دوربین سنجش عمق Intel RealSense 3D، امکان استفاده از قابلیت Windows Hello ویندوز 10 را به ارمغان می‌آورد.

ThinkVision X24 یک مانیتور 23.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است که در آن از فناوری iPSاستفاده شده و با کنتراست 1000 به 1 تنها 7 میلی‌ثانیه زمان لازم دارد تا تصاویر را با زاویه دیدی بسیار عالی نمایش دهد. با توجه به طراحی فوق‌العاده باریک این محصول که تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد، از ThinkVision X24 می‌توان در هر مکانی از خانه گرفته تا محل کار استفاده کرد.

نمایشگر جدید لنوو علاوه بر قابلیت‌های مذکور دارای یک درگاه یو‌اس‌بی_سی،mDP و WiGigمی‌باشد. لازم به ذکر است که Intel Wireless Docking در واقع سیستمی است که بدون نیاز به سیم و با استفاده از امواج وایرلس می‌تواند با صفحه‌نمایش، پرینترها، هارد درایوهای خارجی و دیگر وسایل جانبی ارتباط برقرار کند.

به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد، ThinkVision X24 دارای دو اسپیکر 3 وات داخلی بوده و از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معناست که شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را با قرار دادن بر روی پایه آن شارژ نمایید. البته بدیهی است که گوشی شما نیز باید قابلیت شارژ بی‌سیم را دارا باشد. بر اساس اعلام شرکت سازنده، این نمایشگر قرار است با قیمت 399 دلار راهی بازار شود، البته داشتن داک WiGig مستلزم پرداخت 100 دلار اضافه بر آن می‌باشد.

10104

کد خبر: 570422

وب گردی

وب گردی