رییس واحد رودهن: توطئه های دشمن علیه نظام مقدس اسلامی هرگز به نتیجه نخواهد رسید

نشست صمیمی میان رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، عصر روز سه شنبه 15 دی ماه سالن کنفرانس دکتر حسابی میزبان برگزاری نشستی بود که این بار بر خلاف همیشه برای تقدیر و تشکر دانشجویان از مسئولین دانشگاه صورت گرفته بود.

این جلسه که با حضور دکتر شجاع، رئیس واحد و معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و حجة الاسلام ابراهیم سراج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در شرق استان تهران و به میزبانی دانشجویان شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی برگزار میشد، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

در ابتدای این جلسه شجاع با شاره به دشمنی و کینه ورزی تمام نشدنی استکبار جهانی بر علیه امّت اسلامی و به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مادامی که جوانان مؤمن و بصیر میهن اسلامی ما مثل محسن عزیزمان در صحنه حضور دارند، توطئه های دشمن علیه نظام مقدس اسلامی هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

رئیس واحد رودهن در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد جوانان ما را بی هویت کند و خواسته اصلی من از شما دانشجویان عزیز واحد رودهن به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بعد از تلاش و کوشش علمی و تحصیلی این است که در عرصه فرهنگی فعال تر شوید و کمک حال مسئولان فرهنگی دانشگاه باشید. تا به حول و قوه الهی بتوانیم آرمان های شهدا را محقق کنیم.

در ادامه حسین محمدی، مسئول ستاد شاهد و ایثارگران واحد رودهن به ارائه گزارشی از عملکرد 14 ماهه خود در این سمت پرداخت و خاطر نشان کرد: همه کارگاه های آموزشی، بازدیدها و اردوهایی که برای دانشجویان شاهد ترتیب دادیم، فقط با لطف و عنایت خدای متعال و مساعدت دکتر شجاع محقق شد و به همین دلیل بود که در اردوی زیارتی مشهد مقدس دانشجویان عزیز درخواست برگزاری این نشست را مطرح کردند تا از زحمات و محبت های رئیس و سایر مدیران و مسئولان واحد قدردانی کنند.

حجةالاسلام والمسلمین ابراهیم سراج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در واحد رودهن نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شیخ نمر و شهید محسن فرامرزی از همه حاضرین در جلسه تقدیر و تشکر کرد و خطاب به دانشجویان شاهد گفت: شما هرکجا که باشید نماینده نظام و رهبری و شهیدان هستید و باید برای جلب رضایت خدای تعالی کار کنید. از تلاش علمی و تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی غافل نشوید و روحیه صبر و استقامت خود را بالا ببرید.

در پایان نماینده دانشجویان شاهد به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخت و پس از تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین دانشگاه، هدایایی به رسم سپاس و یادبود به رئیس، معاونین، مدیران و حاج آقا سراج از طرف دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیم شد.

10104

کد خبر: 570474

وب گردی

وب گردی