مهندس چمران نخستین مهمان مستند مناظره «غیر محرمانه» می شود

پخش مستند مناظره «غیر محرمانه» با اجرای محمود احمدی افزادی که به واکاوی و بررسی موضوعات اجتماعی می پردازد از این هفته آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز مستند «غیر محرمانه» که دو شب پایانی هر هفته پخش می شود، در نخستین برنامه خود، 17و 18 دی ماه، به مساله شهرسازی و موضوع «معماری ایرانی- اسلامی» می پردازد و مهندس مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران زنگ اولین مناظره این برنامه را در شب دوم خواهد نواخت.

از مشخصات ویژه «غیر محرمانه» تفاوت ساختار شب نخست با شب دوم است. بدین ترتیب که در شب اول برای ارزیابی مشکلات اجتماعی ابتدا طرح موضوع کلی می شود. سپس پیرامون محور بحث، اتاق فکری با حضور عوامل برنامه و کارشناسان تشکیل شده تا ذهن مخاطب برای مناظره شب دوم آماده شود.

«غیرمحرمانه» به گونه ای تولید شده که مستند شب اول تکمیل کننده مناظرهِ شب دوم است. همه اتفاقات اتاق فکر نیز توسط راوی و به صورت مرحله به مرحله برای مخاطب توضیح داده می شود.

مخاطب این برنامه در شب نخست، به مدت 15 دقیقه مستند گزارشی را می بیند که یک گروه شهروند_ خبرنگار در اختیار طرف اول مناظره (در این برنامه مهندس چمران؛ رئیس شورای شهر) با داشتن یک راهبرد اصلی برای تهیه گزارش به سطح شهر می رود. گروه مستندساز اطلاعاتی را جمع آوری می کند که در شب بعد مورد بحث قرار می گیرد. گروه مستندساز دیگری نیز در اختیار طرف دوم مناظره (که تا شب دوم نامشخص است) قرار می گیرد تا مستندات لازم را برای او تهیه کند.

در شب مناظره (شب دوم) حضار می توانند طی مناظره در بحث وارد شوند و در موافقت و یا مخالف مناظره کنندگان گفت و گو و مشارکت کنند.

مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی، اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاری از گروه امور اجتماعی است که پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن خواهد رفت.

502502

کد خبر: 570547

وب گردی

وب گردی