جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی»برگزار می شود

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی از برگزاری این جشنواره به صورت منظم در سال‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جلسه‌ای با اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت این جشنواره از برگزاری سالانه این رویداد هنری خبر داد.

صلاحی در این دیدار بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی تأکید کرد و گفت: امیدواریم تا دوره‌های آینده این جشنواره با حضور همه کشورهای اسلامی و در سطحی گسترده‌تر و مشارکت فرهنگسراهای بیشتری در شهر تهران برگزار شود.

اوبا بیان اینکه هنر موسیقی می‌تواند موجب نزدیک شدن فرهنگ‌ها باشد، افزود: حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت و مهربانی است و باید با تأکید بر رحمانیت پیامبر اکرم و اشتراک‌های فرهنگی دنیای اسلام، موجب آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم دینی شویم.

امیر عبدالحسینی، مهدی محمدی، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، رضا مهدوی، ایرج نعیمایی، کیوان پهلوان، کوثر‌علی شهبازی، علی‌اکبر شکارچی و بابک ربوخه اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره هستند که در این دیدار با بیان نقاط قوت و ضعف نخستین دوره پیشنهاد‌هایی برای برگزاری دوره‌های آتی اعلام کردند.

در این دیدار ایرج نعیمایی ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در برگزاری این جشنواره، کیفیت برگزاری اولین دوره جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی را قابل توجه دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی برای حضور گسترده‌تر گروه‌های ایرانی و خارجی تاکید کرد. همچنین حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان گفت: برگزاری این جشنواره در نوع خود در مقوله تقویت هویت دینی بر شهروندان تاثیرگذار و مفید بود و امیدواریم این رویداد هنری در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

در پایان این نشست رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی تقدیر کرد.

جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) با حضور ۸۰ هنرمند موسیقی از ۸ کشور اسلامی در ۴ فرهنگسرای پایتخت برگزار شد.

504502

کد خبر: 570925

وب گردی

وب گردی