حضور اولین سیرک کلاسیک بدون حیوان در آسایشگاه کهریزک

اولین سیرک کلاسیک بدون حیوان ایرانیان در میان استقبال پرشور مددجویان در آسایشگاه خیریه کهریزک به اجرای برنامه پرداخت.

ایسکانیوز :سالن پوریای ولی آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان اولین سیرک بدون حیوان «ستاره ایرانیان » بود.

این نمایش که با استقبال چشمگیر مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک مواجه شد ، هنرمندان چیره دست هریک به نوبت با اجرای برنامه های موزیکال شادو شگفت انگیز تحسین همگان را برانگیختند.

اجرای نمایش شاد کمدین کوچولو، قرقره مرگ ، شائولین ، شعبده بازی ، آتش بازی و ..از جمله برنامه های متنوعی بود که هنرمندان افتخاری آسایشگاه کهریزک به آن پرداختند ودل مددجویان کهریزک را شاد کردند.

محمود داوری مدیر و بنیانگذار سیرک «ستاره ایرانیان » در حاشیه این نمایش زیبا گفت : باعث افتخار است که در بین مددجویان کهریزک برنامه اجرا می کنیم .

او با اشاره به فعالیت سیرک ستاره ایرانیان افزود: به خوبی می دانید حیواناتی که در سیرک به کار گمارده می شوند ، همواره دچار آزار و اذیت هستند چه در تمرینات پشت صحنه و چه هنگام نمایش ، از این رو در اقدامی انسانی و زیست محیطی ، سیرک بدون استفاده از حیوانات را بنیان نهادیم تا بدین وسیله اعلام کنیم که می شود با اجراهای موفق بدون حیوان لحظات خاطره انگیزی را برای عموم ایجاد کرد.

مدیر سیرک ستاره ایرانیان در پایان با تشکر از مسولان آسایشگاه که شرایط حضور آنان را در این مجموعه فراهم کرد افزود: از این پس هرگاه که مسئولان بخواهندبا جان دل در خدمت مددجویان کهریزک خواهیم بود.

105105

کد خبر: 571045

وب گردی

وب گردی