«پلیس قلابی» مواد مخدر توزیع می کرد /کشف و ضبط سلاح کمری غیرمجاز و مواد مخدراز پلیس قلابی

دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری یک متهم سابقه‌دار که در پوشش پلیس اقدام به فریب مردم و ایجاد رعب و حشت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حیدر فتاحی از دستگیری یک مامور پلیس قلابی در شرق تهران خبر داد و گفت: یک متهم سابقه‌دار که خود را مامور پلیس جا زده بود در شهرستان پردیس دستگیر شد.

او ادامه داد: متهم «م-م» با اقدامات متقلبانه و تهدید و ارعاب مردم و در پوشش مامور پلیس اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد که با گزارشات مردمی و اطلاع‌رسانی اعضای ستاد پیشگیری از جرایم، دستور قضایی به منظور بررسی و در نهایت دستگیری متهم صادر شد.

فتاحی افزود: متهم در پوشش مامور نیروی انتظامی مردم را فریب می‌داد و بیان می‌کرد که مامور اطلاعاتی و انتظامی است که با دستور ویژه دادستانی دستگیر و قرار بازداشت برای وی صادر شد.

او افزود: در حین دستگیری این مامور پلیس قلابی یک دستگاه سلاح کمری غیرمجاز، بی‌سیم، شوکر و حدود 9 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس در پایان با با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده ادامه دارد خاطرنشان کرد: بنا به تصمیم دادستانی به زودی تصویر این متهم منتشر می‌شود تا چنانچه مردم از وی شکایتی دارند با مراجعه به شعبه اول بازپرسی شهرستان پردیس شکایت خود را مطرح کنند.

105105

کد خبر: 571154

وب گردی

وب گردی