احداث 5 بازار میوه و تره‌بار در هرندی و منطقه 12

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با اشاره به احداث 5 بازار میوه و تره بار در محله هرندی و منطقه 12 در آینده ای نزدیک گفت: در صورت تصویب و تحویل زمین ها، سریعا بازارهای میوه و تره بار با سازه سبک را احداث خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، عبدالحسین رحیمی با بیان اینکه در پی طرح انضباط شهری در منطقه 12 تعداد بازارهای میوه و تره بار را در قلب تاریخی شهر افزایش خواهیم داد،گفت: در حال حاضر تعدادی بازار میوه و تره بار همچون بازار میوه و تره بار بهارستان، سعدی، هرندی و 17 شهریور در محدوده این منطقه وجود دارد که قرار است، تعداد بازارها افزایش یابد.

او با تاکید بر اینکه طی چند ماه گذشته یک بازار میوه تره بار جدید نیز در محله هرندی به بهره برداری رسیده است، گفت: نیازمند تقویت بیشتر بازارها در محلات این منطقه هستیم، به گونه ای برای افزایش تعداد بازارها در منطقه 12 زمین های در نظر گرفته شده است که در صورت تصویب، احراز مالکیت و تحویل زمین ها، می توانیم نسبت به احداث بازارها سریعا اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون 5 بازار میوه وتره بار برای این منطقه و محلات اطراف آن در نظر گرفته شده است، گفت: یک بازار در ایستگاه مترو امام خیمنی(ره) واقع در پارکینگ بالای مترو مدنظر است و احداث 4 بازار دیگر نیز در حال بررسی است که در صورت تحویل زمین ها، سریعا بازارهای با سازه سبک را احداث خواهیم کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه این بازارها شامل محصولات پروتئینی، سبزی فرنگی و موادغذایی سوپر هستند، گفت: احداث بازارها بستگی به مساحت زمین دارد، اما می توانیم در اکثر بازارها این محصولات را به صورت تجمیع عرضه کنیم.

او با بیان اینکه از زمان احداث بازار هرندی تاکنون این بازار مورد استقبال بسیار زیاد شهروندان این محله قرار گرفته است، گفت: در طول این مدت فرهنگ سازی شد تا مردم این محله از این بازارروز مایحتاج روزانه خود را خریداری کنند. محصولات در این بازار به صورت محصولات دستچین اما با قیمت محصولات عادی وبا تفاوت قیمت قابل توجه عرضه می شود.

بنا بر اعلام سایت شهرنوشت، مدیرعامل سازمان مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره اینکه قیمت محصولات در بازار هرندی براساس قیمت مصوب پایین تر از سطح شهر عرضه می شود، گفت: در محله هرندی برای جذب مردم به خرید از بازار میوه وتره بار، محصولات را بصورت دستچین اما با قیمت عادی عرضه می کنیم. قیمت مصوب ما نسبت به سطح شهر 30 تا 40 درصد پایین تر است که به عبارت دیگر محصولات با قیمت پایین تری در بازار میوه و تره بار هرندی عرضه می شوند که برای بازارهای جدیدالاحداث در منطقه 12 نیز محصولات با این قیمت عرضه می شوند.

401102

کد خبر: 571287

وب گردی

وب گردی