رئیس اتاق اصناف خبر داد: دستور جهانگیری برای برپایی نمایشگاه‌های بهاره

رئیس اتاق اصناف ایران از دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهور برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و گفت: با دستور اسحاق جهانگیری، نمایشگاه‌های بهاره در برخی استان‌های محروم برپا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، علی فاضلی در همایش سالانه اتاق اصناف تهران، گفت: اگرچه اصناف با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به دلیل وفور کالا مخالف بودند، اما معاون اول رئیس‌جمهور دستور داده است که در مناطق محروم و با فرمول ویژه‌ای، این نمایشگاه‌ها در پایان امسال برگزار شود.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: نظر اصناف این بود که به دلیل انباشت تولید و مشکلات رکودی نظام توزیع، این نمایشگاه‌ها برگزار نشده و واحدهای صنفی، فروش‌های فوق‌العاده برگزار کنند که با دستور معاون اول رئیس‌جمهور، به زودی جلسه‌ای را با استانداران خواهیم داشت تا بتوانیم در برخی استان‌ها، نمایشگاه‌های بهاره به مناسبت ایام پایانی سال برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که قاچاق حرفه‌ای در ایران نهادینه شده و متاسفانه حاشیه امن پیدا کرده است. فاضلی معتقد است: نمی‌توان با 22.5 میلیارد تومان کالای قاچاق در کشور، صحبت از تنظیم بازار کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: اراده لازم برای برخورد معضل اجتماعی قاچاق را پیدا نکرده‌ایم و هم‌اکنون قاچاق، تسری پیدا کرده است.

401401

کد خبر: 571414

وب گردی

وب گردی