محمدی : بدعهدی امریکا پاسخی جبران ناپذیر در پی دارد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس، با اشاره به بدعهدی آمریکا در خصوص روح اجرای برجام، گفت: هشدار می‌دهم چنانچه آمریکا به این رفتار ناپسند پایان ندهد قطعا با پاسخی درخور، متناسب و جبران‌ناپذیر مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازخانه ملت، داوود محمدی در نشست علنی امروز دو‌شنبه(21 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با اشاره به شهادت روحانی برجسته شیخ نمر، گفت: شهادت این روحانی برجسته نشان دهنده این است که عربستان بر جمود اندیشه و رفتارهای جاهلی استوار بوده و خلف متحجر آن، داعش نیز زاییده این تفکر معلول و دلیلی روشن بر این مدعا است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: عربستان که از اسلام جز نقشی بر پرچم آن باقی نمانده به زودی خواهد دید که زیان کننده از قطع رابطه با ایران کهن، پهناور و قدرتمند، زمام‌‌داران جوان و بی‌تجربه آل‌سعود است.

وی گفت: حال که با تدابیر نظام و سیاست‌ورزی دولت تدبیر و امید جریان برجام به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود جمهوری اسلامی ایران نیز پایبندی خود را بر عهد و پیمانش نشان داده و همانطور که قابل پیش بینی بود دولت بد عهد آمریکا اقدامی بر خلاف روح برجام انجام می‌دهد فلذا هشدار می‌دهم چنانچه آمریکا به این رفتار ناپسند پایان ندهد قطعا با پاسخی درخور، متناسب و جبران‌ناپذیر مواجه خواهد شد.

محمدی با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی مجلس نهم، افزود: سوال این است آن روز که از سوی مردم در این مسئولیت خطیر قرار گرفتیم چه برنامه‌ها و اندیشه‌هایی داشته و اکنون فرصت مناسبی است که بررسی کنیم تا چه اندازه توانسته‌ایم اهداف و برنامه‌هایمان را محقق و عملی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: بنده تمام تلاشم این بوده که علاوه بر وظیفه قانون گذاری و نظارت بر مدار حل مشکلات و کم کردن دردها و رنج‌های مردم و رشد و اعتلای استانم قزوین قدم بردارم.

203/201

کد خبر: 571617

وب گردی

وب گردی