بازدید سرپرست واحد گرمسار از برگزاری امتحانات پایان ترم

سرپرست واحد گرمسار در نخستین روز برگزاری امتحانات پایان ترم به طور سرزده در محل دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی واحد گرمسار حضور یافت ودر جریان نحوه برگزاری امتحانات قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در نخستین روز برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی حضور یافت و از نحوه برگزاری امتحانات بازدید کرد و بر برگزاری قانونمند و منظم امتحانات تاکید کرد.

سرپرست واحد گرمسار با حضور در ساختمان ها، طبقات و کلاس های برگزاری امتحانات، با مسئولین برگزاری امتحانات، مراقبین، دانشجویان و اساتید دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند برگزاری امتحانات قرار گرفت و از اقدامات صورت گرفته در جهت ایجاد شرایط مناسبت برای حضور دانشجویان و رفاه حال آنها و همچنین از همکاری تمامی عوامل اجرایی و دست اندر کاران برگزاری امتحانات تقدیر و تشکر کرد .

دکتر میرساردو با تاکید بر صحت و سلامت برگزاری امتحانات ، نظم و انضباط و اجتناب از وارد کردن هرگونه اضطراب و استرس به دانشجویان، گفت: با هدف افزایش رضایت مندی و رفاه حال دانشجویان، مدت برگزاری امتحانات پایان ترم واحد گرمسار 13 روز خواهد بود و امتحانات نیمسال دوم 95-94 واحد گرمسار در کلیه رشته ها در 3 تا 5 نوبت امتحانی صبح وعصر برگزار می‌شود.

سرپرست واحد گرمسار در این بازدید با برخی از دانشجویان در خصوص میزان رضایت مندی آنها از برگزاری امتحانات، طرح سئوالات، محل برگزاری و سایر مسائل مختلف گفتگو کرد و در جریان دیدگاه ها و نظرات دانشجویان نیز قرار گرفت.

میرساردو با تاکید بر تامین امکانات رفاهی مناسب برای دانشجویان، دستور راه اندازی سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان از درب دانشگاه تا محل برگزاری امتحانات در مواقع لازم راصادر کرد.

20101

کد خبر: 571728

وب گردی

وب گردی