برج میلاد میزبان تئاتر خیابانی و محیطی می شود

برج میلاد تهران همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در سومین سال همکاری با ستاد این جشنواره، میزبان هنرمندان تئاتر در بخش اجراهای محیطی و خیابانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 10 گروه نمایشی، در بخش اجرای نمایش‌های خیابانی و محیطی به برج میلاد تهران آمده و در محوطه گذرگاه برج میلاد تهران نمایش های خود را اجرا می‌کنند.

براساس جدول منتشرشده ستاد سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برج میلاد تهران از دوم بهمن ماه میزبان هنرمندان تئاتر خواهد بود و نخستین اجرا جمعه دوم بهمن ماه ساعت 17 با عنوان نمایش "چیروکی مامه پیره" به نویسندگی و کارگردانی کمال فتحی اختصاص خواهد داشت.

همچنین نمایش های "مرغ همسایه غاز نیست" به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی شنبه سوم بهمن ماه، "عروس آشتی" به نویسندگی و کارگردانی مختار محمدی یکشنبه 4 بهمن ماه،"موضوع انشا:تابستان،جنگ، کجا بوده اید؟" به نویسندگی و کارگردان بهنام کاوه، 5 بهمن ماه، "خانه" به نویسندگی و کارگردانی خداداد خدام، 6 بهمن ماه، "خوشه برنج" به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر، 7 بهمن ماه، "دیگه هیچی نمونده" به نویسندگی هما پریسان و کارگردانی احمد صمیمی 8 بهمن ماه، "فیگور" به نویسندگی اصغر خلیلیل و کارگردانی مجتبی خلیلی 9 بهمن ماه، "ژست" به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی فرامرز قلیج خانی 10 بهمن ماه و نمایش "پروانگی" به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان 11 بهمن ماه در محوطه برج میلاد تهران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران ،تمامی نمایش های عنوان شده راس ساعت 17 در گذرگاه ورودی برج میلاد تهران برای بازدیدکنندگان و عموم علاقه مندان اجرا می شود.

قابل ذکر است که نمایش "سربازها" به کارگردانی صوفیا برسزی از کشور مجارستان یکشنبه 4 بهمن ماه ساعت 20 در محوطه برج میلاد تهران اجرا خواهد شد.
10503

کد خبر: 571999

وب گردی

وب گردی