پاسخ رضا کیانیان به «آیا سینما به عکاسی احتیاج دارد؟»

در ادامه برگزاری نشست های چهارمین دوره «۱۰ روز با عکاسان ایران»، نشست «آیا سینما به عکاسی احتیاج دارد؟» با حضور رضا کیانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز امروز ۲۳ دی از ساعت ۱۵:۳۰ نشست «بررسی چالش‌های تولید و انتشار عکس در مطبوعات» به مدیریت مرتضی فرج‌آبادی و با حضور حیدر رضایی، وحید سالمی و علی آقاربیع در بخش اول و نشست ویژه «بررسی نقش عکس در عرصه‌های اجتماعی» به مدیریت ابراهیم صافی و با حضور ابراهیم حقیقی، سید مجتبی موسوی و عباس کوثری در بخش دوم ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره «۱۰ روز با عکاسان ایران» در ششمین روز پنجشنبه ۲۴ دی از ساعت ۱۵ میزبان دو نشست «اقتصاد در عکاسی تبلیغاتی» با حضور سعید دستوری، فرهود حقی و ابراهیم صافی و نشست «شرایط داشتن یک استودیو تبلیغاتی» به مدیریت یدالله ولی‌زاده، نادر سماواتی و جلال سپهر و ساعت ۱۸:۳۰ در بخش دوم میزبان نشست «فرآیند آرشیوسازی عکس در سطح کلان» به مدیریت سید عباس میرهاشمی و با حضور حمیدرضا بانصیری از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، علی ططری از مرکز اسناد مجلس و پروین صدر ثقه‌الاسلامی از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان خواهد بود.

عصر جمعه ۲۵ دی در بخش نخست از ساعت ۱۵ دو نشست «شاخصه‌های زیبایی شناسی در عکس فیلم» با حضور شهاب‌الدین عادل و «آیا سینما به عکاسی احتیاج دارد؟» با حضور رضا کیانیان از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و در بخش دوم نشست ویژه «معیارهای زیبایی شناسی عکس» به مدیریت این هنرمند و پژوهشگر با حضور محمد ضمیران، محمدرضا شریف‌زاده، مهدی مقیم نژاد و حسن خوبدل برگزار خواهد شد.

هشتمین روز «۱۰ روز با عکاسان ایران» در بخش نخست از ساعت ۱۵ دو نشست «اسپانسر و عکاسی» با حضور داریوش محمدخانی و «فرآیند تولید کتاب عکاسی برای نشر: کتاب‌های متن» به مدیریت اسماعیل عباسی و با حضور نمایندگان انتشارات «پرگار»، «مرکب سفید» و «بیدگل» را برگزار می‌کند و در بخش دوم نشست ویژه «فرآیند تولید کتاب عکاسی برای نشر: کتاب‌های عکس» به مدیریت سیف‌الله صمدیان و با حضور نمایندگان انتشارات «میردشتی»، «یساولی»، «آبان»، «نظر»، «دفاع مقدس» و چند نشر خصوصی دیگر برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره «۱۰روز با عکاسان ایران» یکشنبه ۲۷ دی ساعت ۱۸ با بزرگداشت و تجلیل از پیشکسوتان عرصه عکاسی برگزار خواهد شد.

504502

کد خبر: 572312

وب گردی

وب گردی