بروجردی  طی پیامی از  عملکرد نیروی دریایی سپاه قدردانی کرد/کشورهای منطقه دچار اشتباه محاسبه نشوند و بیهوده رجز خوانی نکنند

علاء الدین بروجردی طی پیامی با اشاره به عملکرد سپاه در آزاد سازی نظامیان امریکایی گفت: پیام روشن این اقدام به کشورهای منطقه این بود که ایران در شرایطی قرار دارد که با قدرت های بزرگ اینگونه برخورد می کند و آن ها باید توجه داشته باشند که دچار اشتباه محاسبه نشوند و بیهوده رجز خوانی نکنند.

به گزارش ایسکانیوز علاالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی از عملکرد و اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: عزت و اقتدار ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با اقدام هوشمندانه و مقندارانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده: اقدام دلیرمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس نشان داد که حفظ امنیت این منطقه حساس در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا نیز نمی تواند قاعده این بازی را رعایت نکند.

وی با اشاره به اقدام هوشمندانه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تجاوز دو شناور آمریکا به حریم دریایی خلیج فارس گرچه عمدی نبود اما عکس العمل سریع و هوشمندانه این نیروی پرافتخار یکبار دیگر اقتدار این ملت بزرگ در زیر سایه پر برکت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) را به نمایش گذاشت.

بروجردی در این پیام تصریح کرد: نکته تحسین برانگیز این اقدام مقتدارانه رفتار اسلامی برادران سپاه با دستگیرشدگان آمریکا بود که برای همه دنیا نکات آموزنده در بر داشت و نشان داد اسلامی واقعی چنین رفتاری دارد.

در پایان این پیام آمده است: پیام روشن این اقدام به کشورهای منطقه این بود که جمهوری اسلامی ایران با احساس مسئولیت در برابر امنیت این منطقه حساس در شرایطی قرار دارد که با قدرت های بزرگ اینگونه برخورد می کند و آن ها باید توجه داشته باشند که دچار اشتباه محاسبه نشوند و بیهوده رجز خوانی نکنند.

10203

کد خبر: 572406

وب گردی

وب گردی