میلیوتینوویچ: بازی ایران و قطر فوق العاده حساس و مهم است

صبح امروز بورا میلوتینوویچ ضمن حضور در هتل محل اقامت تیم فوتبال امید ایران در دوحه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، میلوتینوویچ در خصوص وضعیت تیم ایران و بازی شاگردان خاکپور مقابل سوریه گفت: تیم ایران مثل همیشه از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است که به لحاظ کیفیت فنی و تکنیکی برتر از سایر تیم های آسیایی هستند. بازی با سوریه اگرچه بازی اول بود اما تیم ایران نمایش خوبی داشت و مهم تر اینکه نتیجه خوبی هم گرفت و نشان داد که مثل همیشه یکی از تیم های مدعی است.
وی در خصوص حضور محمد خاکپور روی نیمکت تیم ایران گفت: خاکپور را به خوبی می شناسم. او مثل دوران بازیگری اش یک جنتلمن واقعی است و خوشحالم که او را در این سطح از مربیگری می بینم.
وی ادامه داد: سرمربی ایران در نشست مطبوعاتی اش گفت که تیم ما برای قهرمانی آسیا به قطر آمده که نشان از جاه طلبی و هدف بزرگ او دارد و به نظر من برای موفقیت باید جاه طلب بود.
میلوتینوویچ در خصوص بازی ایران و قطر تاکید کرد: به نظر من بازی فردا فوق العاده حساس و مهم است. هر دو تیم شروع خوبی در مسابقات داشته اند و سه امتیاز دارند. قطر چند بازیکن خوب و با کیفیت دارد اما ایران یک تیم با کیفیت است که متکی به بازیکن خاصی نیست. قطعا برنده فردا خیالش از صعود راحت می شود و می تواند به مراحل بعد فکر کند‌.
وی در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی شانس قهرمانی و صعود به المپیک هستند، گفت: در فوتبال صبحت زیاد می توان انجام داد اما باید دید در زمین چه اتفاقاتی می افتد. قطعا اتفاقات داخل زمین قهرمان و تیم های صعود کننده را مشخص می کنند که نمی توان آن را پیش گویی کرد.

601/604

کد خبر: 572422

وب گردی

وب گردی