خاکپور: برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم، نه فقط کسب سهمیه المپیک

سرمربی تیم فوتبال امید ایران به تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هشدار دارد که هدف ایران قهرمانی در این تورنمنت است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد خاکپور در آستانه تقابل فردا شب (جمعه) شاگردانش مقابل قطر در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک، در گفت‌و‌گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: بازی قطر مقابل چین را دیدم، از این رو می‌دانم که آنها چطور بازی می‌کنند و به این موضوع واقف هستم که قطر چشم به ضدحملات دارد. ما باید مراقب ضدحملات قطری‌ها باشیم و به بازی خود هم سرعت ببخشیم.

سرمربی 46 ساله ایران تصریح کرد: شروع یک تورنمنت همیشه خیلی مهم است، به خصوص اینکه اگر شما بخواهید با بازیکنان جدید بازی کنید. بازیکنان ما کمی عصبی و با استرس به نظر می‌رسند. در نیمه اول بازی با سوریه هم می‌شد این استرس را در تیم دید اما در نیمه دوم بازی بهتری را از خود ارائه دادیم و بازی را تحت‌ کنترل خود گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه در دیدار اول کادر فنی ایران تیم سوریه را به خوبی آنالیز کرده بود و همین باعث شد تا در طول 90 دقیقه شاگردانش بر بازی تسلط پیدا کنند، گفت: ما به دنبال آن بودیم که بازی اول‌مان را با برد پشت‌سر بگذاریم و امیدواریم که بازی‌های بعدی‌مان هم با برد همراه بشود.

خاکپور که فوتبالش را در تیم مترو استارز آمریکا به پایان برد، عنوان کرد: از تمامی بازیکنان راضی هستم. ما به صورت تیمی کار می‌کنیم، به شکل گروهی به پیروزی می‌رسیم و به صورت تیمی می‌بازیم.

وی با خط و نشان کشیدن برای تیم‌های دیگر این تورنمنت گفت: هدف ما فقط کسب یکی از سهمیه‌های آسیا برای حضور در المپیک نیست، ما به دنبال قهرمانی در مسابقات زیر 23 سال آسیا هستیم و هدف‌مان قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ما در این تورنمنت سخت تلاش می‌کنیم و قطعاً برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سختکوشی‌مان ادامه می‌دهیم.

601/601

کد خبر: 572483

وب گردی

وب گردی