کاشانی: راه ندادن کی‌روش به تمرین دروغ است

مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به حضور کی روش در قطر گفت: بنده ایشان را فقط در جایگاه دیدم اما هنوز سرمربی تیم ما آقای کی روش را ندیده و جلسه ای هم برگزار نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب کاشانی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران قبل از دیدار شامگاه جمعه برابر قطر گفت: همه تیم هایی که در این مرحله حضور پیدا کردند شایستگی حضور در المپیک را دارند. سطح تیم هابه هم نزدیک است و همین امر کار همه تیم ها را سخت می کند.

وی در مورد تیم امید قطر نیز گفت: مربی اسپانیایی این تیم شناخت خوبی از تیم ما دارد و همین مسئله کار را سخت می کند. اما خوشبختانه بازیکنان تیم ما از شرایط روحی خوبی برخوردارند و برای پیروزی در این دیدار آماده اند.

حبیب کاشانی خاطرنشان کرد: همانطور که آقای خاکپور گفتند هدف ما قهرمانی در آسیاست و فراتر از المپیک فکر می کنیم. امیدواریم مردم هم ما را دعا کنند تا بتوانیم در چند دیدار باقی مانده هم به پیروزی برسیم.

مدیر تیم امید در مورد اینکه بازیکنان ممنوع المصاحبه هستند گفت: نه اینطور نیست. مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. قرار بود تعدادی از خبرنگاران به دوحه بیایند اما بنابردلایلی این اتفاق نیفتاد. چند نفری هم که آمده اند متاسفانه قطری ها به آنها آی دی کارت نداده اند. ما با سفیر صحبت کردیم و با آقای کفاشیان هم حرف زدیم اما هنوزمشکل حل نشده است.

کاشانی در مورد حضور کی روش در دوحه و آیا اینکه وی نشستی با کادر فنی تیم امید داشته است گفت: روز بازی با سوریه وقتی متوجه شدم ایشان در جایگاه هستند هستند به اسم ادب رفتم و با اییشان احوالپرسی کردم و بین دو نیمه هم دیدم ایشان را اما ظاهرا بعد از بازی عجله داشتند و زود ورزشگاه را ترک کردند.

وی در پاسخ به این موضوع که کی روش از گلزنی ایران خوشحال نشد و این در تصاویر ضبط شده مشخص است گفت: این تصویر حتما از سوی یک خبرنگار حرفه ای ضبط شده است. با این حال اعتقاد دارم ایشان کارشان را به درستی انجام دادند و در ورزشگاه حضور داشتند.

کاشانی ادامه داد: برخی عنوان کرده اند که کی روش دو بار می خواسته به تمرین تیم امید بیاید اما ما او را راه نداده ایم. این دروغ است و اصلا صحبت ندارد. آقای خاکپور هنوز کی روش را ندیده است و ایشان ملاقاتی هم با سایر اعضای کادر فنی ما نداشته اس. اینها شایعاتی است که متاسفانه مطرح شده و امیدوارم دیگر شاهد این موارد نباشیم و همه کمک کنند تا تیم امید در آرامش به کارش ادامه دهد.

605/602

کد خبر: 572617

وب گردی

وب گردی