خاکپور: مقابل قطر بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که ابتکار عمل در بازی مقابل قطر در اختیار بازیکنان تیمش بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد خاکپور پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید کشورمان مقابل قطر در کنفرانس خبری گفت: با احترام خاصی که برای کادرفنی قطر و این تیم قائل هستم، اما امروز به لحاظ فنی بازی کلاً در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: اهداف تاکتیکی ما در زمین اجرا شد و توانستیم برنامه‌های تیم حریف را به هم بریزیم. با توجه به شناختی که از تیم قطر داشتیم، سعی کردیم در نیمه اول از سرعت بازیکنان کناری‌مان استفاده کنیم و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، داشتن مالکیت بیشتر توپ در دستور کارمان قرار گرفت.

بازی ما مقابل قطر یک بازی بین‌المللی بود
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: بازی ما مقابل قطر یک بازی بین‌المللی بود. خوشحالم که همه آنهایی که بازی را دیدند از تماشای بازی لذت بردند، چون یک موضوع مهم در فوتبال دیدن بازی زیباست. ما هم در این بازی شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از روی بدشانسی تبدیل به گل نشد، اما قطری‌ها از چهار موقعیت گلی که داشتند، توانستند به دو گل برسند.

به تلاش و زحمت شاگردانم افتخار می‌کنم
خاکپور همچنین اظهار داشت: بچه‌های ما در زمین خوب کار کردند و با تلاشی که داشتند و زحمتی که کشیدند، افتخار می‌کنم. آنها تلاش خود را برای جبران نتیجه انجام دادند.

از دست دادن پنالتی چیزی از شایستگی‌های چشمی کم نمی‌کند
وی درباره از دست دادن ضربه پنالتی توسط روزبه چشمی، خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی را از دست می‌دهند. از دست دادن این پنالتی چیزی از شایستگی‌های روزبه چشمی کم نمی‌کند. او یکی از بازیکنان خوب ما در این بازی بود و در کارهای دفاعی و سازمان دفاعی ما خوب عمل کرد.

باید به دنبال 3 امتیاز بازی با چین باشیم
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره بازی مقابل چین گفت: با توجه به اینکه سوریه بازی امروز را مقابل چین برده است، ما باید به دنبال سه امتیاز بازی با چین باشیم. چین شاید باخت و حذف شد، اما این به معنای ضعیف بودن این تیم نیست. ما باید نهایت تلاش‌مان را بکنیم تا به همراه قطری که صعودش را قطعی کرده، به مرحله بعدی صعود کنیم.

بازیکنان من به تیم‌شان عرق دارند
خاکپور درباره ناراحتی روزبه چشمی در پایان بازی اظهار داشت: بالاخره بازیکنان در این رده بسیار جوان هستند و خیلی سریع احساسی می‌شوند و این نشان‌دهنده احساس مسئولیت کردن آنهاست. این بازیکنان به تیم‌شان عرق دارند. ما سعی کردیم با روزبه صحبت کنیم تا او را آرام کنیم. همه بازیکنان ما از نتیجه‌ای که کسب شد، ناراحت بودند، چراکه تلاش خود را کردند و زحمت کشیدند و فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. فقط در نتیجه‌گیری نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم ایران و آفسایدگیری که در یکی از این صحنه‌ها اشتباهی صورت گرفت و تبدیل به گل اول تیم قطر شد، خاطرنشان کرد: بالاخره آفسایدگیری هم یکی از تاکتیک‌های فوتبال است. در طول یک بازی 10 بار و حتی بیشتر اتفاق می‌افتد که بازیکنان آفسایدگیری می‌کنند و به نظرم بازیکنان ما خوب عمل کردند. من از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در بازی با چین این نتیجه را جبران کرده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

601/601

کد خبر: 572666

وب گردی

وب گردی