ال جی می‌خواهد با جی 5، سامسونگ را پشت سر بگذارد

ال جی قصد دارد تا کنفرانس خبری خود را در روز دوم اسفند ماه و قبل از نمایشگاه کنفرانس جهانی موبایل (MWC) برگزار کند و انتظار می‌رود که ال جی در این کنفرانس گوشی جدید خود به نام ال جی G5 را معرفی کند. ال جی مصمم است که این بار دیگر در عرضه‌ی گوشی جدید خود و فروش آن از سامسونگ عقب نماند. سابقا سامسونگ محصولات جدید خود را خیلی زود به دست کاربران می‌رسانده که به همین دلیل نبض بازار را دست می‌گرفت و کار را برای ال جی سخت می‌کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طبق اظهارات یکی از مدیران ال جی که در نشریه‌ی Korean Times چاپ شده، عرضه‌ی محصولات قبلی این شرکت همیشه زیر سایه‌ی گسترده‌یسامسونگ که زودتر بازار و توجه کاربران را به خود جلب می‌کرد، دست کم شده‌اند؛ اما ال جی الکترونیکس (LG Electronics) این بار قاطعانه تصمیم دارد تا در این رقابت از سامسونگ پیشی بگیرد و گوشی جدید خود را در اسرع وقت روانه‌ی بازار کند.

تا این لحظه شایعات متعددی درباره‌ی گوشی ال جی G5 به بیرون درز کرده و نکته‌هایی از طراحی، استفاده از فلز در بدنه یا تعبیه‌ی حسگر عنبیه و اثر انگشت را به کاربران اطلاع داده است. بر اساس آخرین شایعه‌هایی که درباره‌ی ال جی G5 منتشر شده، این گوشی یک نمایشگر 5.6 اینچی مجهز به شیشه‌ی گوریلا گلس 4، یک پردازنده‌ی اسنپ دراگون 820 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلیدارد که با کارت حافظه هم قابل افزایش است.

اما طبق اخباری که درز کرده، ویژگی خاص گوشی ال جی G5 طراحی ماژولار آن است. کاربران می‌توانند قسمت پایینی این گوشی را دربیاورند و باتری آن را عوض کنند. به علاوه دوربین اصلی این گوشی 20 مگاپیکسلی است و حسگر 1.2 اینچی، فوکوس خودکار لیزری و لرزش‌گیر اپتیکی دوربین (OIS) هم دارد.

منبع: GSM Arena

20101

کد خبر: 572840

وب گردی

وب گردی