چشمی:مقابل قطر بدشانس بودیم

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران،گفت: تیم کشورمان مقابل قطر بسیار بدشانس بود و می توانستیم به آسانی از این بازی امتیاز بگیریم.

به گزارش ایسکانیوز،روزبه چشمی درخصوص عملکرد این تیم در دو بازی گذشته رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک،گفت: تیم ما شروع خوبی در مسابقات داشت و در بازی با سوریه علاوه بر بازی خوبی که انجام دادیم سه امتیاز را هم گرفتیم اما در بازی با قطر یک سری اتفاقات و اشتباهات باعث شد که برغم بازی خوب و موقعیت هایی که داشتیم در نتیجه گیری موفق نبودیم.


وی افزود: از ابتدای بازی با قطر مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و موقعیت های زیادی از جمله ضربه پنالتی که خود من هدر دادم را داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم. قطری ها هم موقعیت چندانی نداشتند و روی ضد حمله و یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.


کاپیتان تیم فوتبال امید درخصوص ضربه پنالتی که هدر داد، گفت: قبل از بازی سرمربی تیم تعیین کرده بود که ضربات پنالتی را من بزنم که متاسفانه بدشانس بودم و دروازه بان حریف هم با تشخیص و واکنش خوبی که نشان داد مانع گل شدن توپ شد. بابت این اتفاق واقعا شرمنده بازیکنان، کادر فنی و مردم شدم اما حتما در بازی های بعد این اتفاق بد را جبران خواهم کرد.


چشمی ادامه داد: به طور حتم اگر پنالتی ما گل می شد، جریان بازی کاملا تغییر می کرد و با امتیاز از زمین بیرون می آمدیم. اما به هر حال بازی با قطر تمام شده و خوشبختانه با صحبت هایی که کادرفنی و مدیر تیم امید انجام دادند بچه ها خیلی زود باخت مقابل قطر را فراموش کردند و به لحاظ روحی و روانی شرایط عادی پیدا کردند. بچه های ما هم دل و هم قسم شده اند که تمام تلاش خودشان را برای شکست چین با یک نتیجه خوب و پر گل انجام بدهند.


چشمی درخصوص بازی سوم گروهی مقابل تیم فوتبال چین گفت: اگرچه چینی ها بازی های قبل را باخته اند اما به هیچ وجه ان ها را دست کم نمی گیریم و قطعا با تمام توان مقابل آنها بازی خواهیم کرد تا با نتیجه خوب و تفاضل گل برنده بازی باشیم.


601/603

کد خبر: 572967

وب گردی

وب گردی