روشنایی: سپاهان بایدبرای سیف الهی درخواست کتبی دهد

سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: اگر سپاهان سیف الهی را بخواهد باید از طریق باشگاه این موضوع را به مسئولان ما اعلام کند.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن روشنایی درباره دیدار شب گذشته استقلال خوزستان مقابل ملوان اظهار داشت: در پایان اردویی که در کیش داشتیم این بازی مشخص کرد که تا چه اندازه تیم به شرایط مطلوب دست پیدا کرده است. در روزهای گذشته فشار سنگینی روی بازیکنان بود ولی با این حال در مصاف با ملوان عملکرد خوبی از تیم شاهد بودیم.

وی افزود: حریف ما در این دیدار خوب ظاهر شد. با این همه فکر می کنم کادر فنی به آنچه از این بازی مدنظر داشت دست پیدا کرد. شرایط مان روز به روز بهتر می شود و در بازگشت به اهواز با انجام یک بازی تدارکاتی دیگر به استقبال مسابقات لیگ برترمان خواهیم رفت. ما جمعه هفته آینده با فولاد بازی داریم و فکر می کنم کم کم با کاهش فشار تمرینات آماده دربی اهواز خواهیم شد.

روشنایی همچنین درباره اینکه در دیدار شب گذشته کدام بازیکن آسیب دید اظهار داشت: مهدی زبیدی از ناحیه زانو دچار ضرب خوردگی جزئی شد اما با حضور به موقع کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت و فکر می کنم مشکل خیلی جدی نباشد. سایر بازیکنان در سلامت کامل به سر می برند.

سرپرست استقلال خوزستان در این باره که آیا روح الله سیف الهی به تیم سپاهان می پیوندد یا نه گفت: پیش از هر چیز اگر چنین درخواستی از سوی باشگاه سپاهان مطرح باشد باید از طریق باشگاه نامه درخواستی به دست ما برسد که تا این لحظه نامه ای تحت این عنوان به دست ما نرسیده است. از سوی دیگر خود بازیکن هم باید راغب باشد تا به تیم سپاهان بپیوندد. با این همه ما اعلام کرده ایم که هر باشگاهی بازیکنی از ما می خواهد باید از مجاری قانونی و اداری اقدام کند.

روشنایی در پایان یادآور شد: اعضای تیم امروز صبح آخرین جلسه تمرینی شان در اردوی کیش را در سالن وزنه پشت سر خواهند گذاشت و پس از آن در اختیار خودشان هستند تا ساعت 16:30 به اهواز پرواز کنیم. تمرین ما فردا تعطیل است و از روز سه شنبه دور جدید برنامه هایمان در اهواز از سر گرفته خواهد شد.

604

کد خبر: 573052

وب گردی

وب گردی