تداوم شرایط ناسالم برای گروه های حساس

غلظت آلاینده ها در هوای تهران امروز (دوشنبه 28 دی) نسبت به روز گذشته در حال افزایش است و شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، لیلا نظری، سخنگوی این شرکت از آلودگی هوای تهران و تداوم شرایط ناسالم برای گروه های حساس خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده و کیفیت هوا هم اکنون با شاخص عددی 118 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.

به گفتۀ او ایستگاه های پارک قائم و سوهانک به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای همه ی افراد جامعه قرار دارد.

نظری افزود: گزارش هواشناسی و پیش بینی وضعیت هوای پایتخت حاکی از آسمانی صاف در پاره ای نقاط غبار محلی است و به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا 24 ساعت آینده به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند. او ادامه داد: توصیه می کنیم در این شرایط گروه های حساس جامعه که شامل افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و زنان باردار هستند فعالیت طولانی مدت خود در فضای باز را کاهش دهند.

20106

کد خبر: 573488

وب گردی

وب گردی