هنوز چند روزی بیشتر از اظهار نظر حجت الاسلام شهاب مرادی در یک برنامه تلویزیونی نسبت به حواشی سریال تلویزیونی معمای شاه نگذشته است که سازمان صدا و سیما در یک حرکت غیر حرفه ای با حمله سازمان یافته به این کارشناس مذهبی در رسانه های خود تلاش کرد پرده بر اقدامات اشتباه خود بکشد .

به گزارش ایسکانیوز، شهاب مرادی در برنامه تلویزیونی آئینه خانه با اشاره به اشکالات ساختاری سریال معمای شاه مانند نداشتن سناریوی مناسب و کش دار بودن، نشان دادن روابط نامناسب شبیه شبکه های ماهواره ای و همچنین کمرنگ نشان دادن نقش روحانیت در تحولات آن مقطع تاریخی به انتقاد از این سریال پرداخت و تاکید کرد اجازه نمی دهد در خانواده اش به تماشای این سریال بنشینند .

بلافاصله بعد از پخش این برنامه بازتاب های وسیعی از ان در بسیاری از شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی منتشر شد اما صدا و سیما در حرکتی نامناسب پاسخ وی را با انواع توهین، تمسخر و اتهام ها داد و حتی کار را تاجایی رساند که در باز پخش برنامه آئینه خانه این بخش از سخنان شهاب مرادی را به طور کامل از برنامه حذف کرد. از سوی دیگر آیتم صرفا جهات اطلاع در بخش خبری 20:30 با توهین و تمسخر این روحانی که اتفاقا هفته گذشته خدماتش مورد تقدیر و رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفته بود تلاش کرد از زیر بار این انتقادات شانه خالی کند .

روزنامه جام جم نیز به قلم فرد گمنامی به نام کامبیز بهار مست در یک مطلب طولانی به تخریب شهاب مرادی پرداخت .

1010

کد خبر: 573511

وب گردی

وب گردی