تمایل هیدینک به تمدید قرارداد جان تری

سرمربی آبی‌پوشان لندنی از علاقه‌اش برای تمدید قرارداد مدافع کهنه‌کار تیمش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز در تساوی 3 - 3 شنبه شب چلسی در استمفوردبریج مقابل اورتون در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، با وجود اینکه جان تری یک بار دروازه خودی را به اشتباه گشود، در دقیقه 8+90 اشتباه خود را جبران و گل تساوی تیمش را وارد دروازه اورتون کرد.

گاس هیدینک با اشاره به شایستگی کاپیتان چلسی برای تمدید قراردادش که در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، گفت: تری اهمیت خود را نه به خاطر گل تساوی که به اورتون زد و ما را از شکست نجات داد، بلکه به خاطر نوع بازی‌اش در کارهای دفاعی و هجومی تیم نشان داده است. تعهد او به عنوان کاپیتان برای این تیم و این باشگاه فوق‌العاده است.

وی افزود: اگر از من می‌پرسید صادقانه نظرم را در خصوص قراداد جان می‌گویم. چیزی که من می‌گویم حرفی است که قلباً می‌زنم و شما هم می‌توانید تصور کنید که من چه تصوری از این موضوع دارم. بین جان تریِ 2009، زمانی که برای نخستین بار سرمربی چلسی شدم و جان تریِ حالا، خیلی تفاوت وجود ندارد. برای این کار هم تنها لازم است آمار بازی‌های او را ببینید و مقایسه کنید. شاید تری کمی به لحاظ سرعت کندتر شده باشد، ولی خیلی به چشم نمی‌آید.

سرمربی هلندی آبی‌پوشان لندنی در ادامه اظهار داشت: جان آماده و سرحال است، خوب تمرین می‌کند و به خوبی هم مراقب خودش است، کاری که باید در این سن انجام داد. به نظرم که تری خیلی کند نشده است. او حالا تنها به شش بازی نیاز دارد تا تعداد بازی‌های خود با چلسی را به عدد 700 برساند که مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

601/601

کد خبر: 573539

وب گردی

وب گردی