مرد کت وشلوارپوش، رئیس باند دزدهای پایتخت

مرد کت وشلوارپوش که ظاهری شیک داشت رئیس باندی بود که به خانه‌های پایتخت‌نشینان دستبرد می‌زد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، وقتی با تیزهوشی زن همسایه، پلیس به صحنه سرقت رسید نوچه‌های این مرد فرار کردند و او خونسردانه در صحنه ایستاد تا وانمود کند بی‌گناه است.
آذرماه سال جاری یکی از ساکنان ساختمان مسکونی در خیابان یوسف‌آباد با پلیس 110 تماس گرفت و از سرقتی خبر داد که در آن گروهی به خانه‌ همسایه‌شان نفوذ کرده بودند. خیلی سریع مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد خود را به محل سرقت رساندند و دزدان را دیدند که با شنیدن آژیر خودروی پلیس سوار بر خودروی سواری شده و پا به فرار گذاشتند اما در این صحنه مرد شیک‌پوشی که از خودروی همدستانش جا مانده بود وقتی دید چاره‌ای نیست در ترفندی خونسردانه سعی کرد خود را بی‌گناه نشان دهد اما پلیس فریب نخورد و او را دستگیر کرد.
بررسی‌های اطلاعاتی نشان داد این مرد کت و شلوارپوش که حمید نام دارد از تبهکاران قدیمی است و او وقتی دید چاره‌ای جز اعتراف نیست پذیرفت نه تنها عضو باند بوده بلکه ریاست آنها را نیز برعهده داشته است. وقتی راز 10 سرقت مشابه فاش شد مأموران شنیدند که یک زن به نام زری و 3 مرد به نام‌های کمال، مجید و مجتبی نوچه‌های این رئیس شیک‌پوش هستند و آنان همیشه دیلم، پیچ‌گوشتی و اسپری گاز اشک‌آور همراه داشته‌اند.
سرگرد کوهساریان رئیس تجسس کلانتری 125 یوسف‌آباد گفت: این باند از مدت‌ها پیش تحت تعقیب پلیس قرار داشت تا اینکه در آذر ماه امسال زنی با پلیس تماس گرفت و با راهنمایی او موفق به دستگیری سر دسته باند شدیم و بقیه اعضای باند متواری شدند.
او افزود: شیوه سرقت‌های اعضای باند به این صورت بود که 4مرد همراه یک زن جلوی ساختمان‌هایی در شهرک غرب و یوسف آباد می‌رفتند و حمید سردسته باند که با کت و شلوار بود زنگ واحد‌ها را می‌زد و پس از مطمئن شدن از غیاب صاحبخانه با دیلم قفل درهای ورودی را می‌شکست یا از همسایه‌های بقیه طبقات می‌خواست تا در را باز کنند و سپس آنها وارد خانه می‌شدند و وسایل با ارزش را سرقت می کردند تا اینکه در آخرین سرقت که در طبقه اول یک ساختمان بود رئیس شیک‌پوش به دام افتاد.
بنابر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند تا با تحقیق از رئیس کت و شلواری باند دزدان، مخفیگاه‌های 4 نوچه‌ وی را شناسایی کنند و آنان رابه دام اندازند.

20106

کد خبر: 573670

وب گردی

وب گردی