سامسونگ مشکل قلم گلکسی نوت 5 را برطرف کرد/عکس

سامسونگ مشکل برعکس قرار دادن قلم گوشی «گلکسی نوت 5» (Galaxy Note 5) که باعث خراب شدن دستگاه می‌شد را برطرف کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، اگر قلم گوشی گلکسی نوت 5 را برعکس داخل این تلفن همراه هوشمند قرار می‌دادید، گوشی خراب می‌شد. این مشکل اعتراض‌های زیادی را به همراه داشت و به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفت که آن را برطرف کند. براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ ابزاری را برای مراکز تعمیر خودش ارسال کرده که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان قسمتی که باعث می‌شود قلم به صورت برعکس در دستگاه قرار نگیرد را از روی آن برداشت.

متاسفانه افرادی که بدون ابزار مخصوص سامسونگ سعی کرده بودند این قسمت را از روی گوشی حذف کنند، دستگاه را خراب‌تر کرده بودند و همچنین قابلیت تشخیص قرار گرفتن قلم در دستگاه را هم از کار انداخته بودند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که گلکسی نوت 5 خودتان را به واسطه‌ی اشتباه قرار دادن قلم خراب کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه‌های رسمی سامسونگ گوشی خود را درست کنید. همچنین اگر می‌خواهید گلکسی نوت 5 را خریداری کنید، بهتر است مدل‌های جدید آن را تهیه کنید. سامسونگ در مدل‌های تازه کاری کرده که بتوان قلم را برعکس هم در گوشی قرار داد. البته سامسونگ مدتی پیش هم یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی از گلکسی نوت 5 را راهی بازار کرد.

تصویری هم از مدل‌های جدید و قدیمی منتشر شده که تفاوت این گوشی‌ها در نحوه‌ی قرار گرفتن قلم را نشان می‌دهد.

منبع: Phandroid

20101

کد خبر: 573768

وب گردی

وب گردی