اشرفی اصفهانی  ارائه فهرست  روحانی  به رهبری برای  اخذ حکم حکومتی  به نقل از خود را تکذیب کرد

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه های صبح امروز به نقل از من در مورد پیگیری رییس جمهوری در رابطه با رد صلاحیت جمعی ازکاندیداهای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می شود.

به گزارش ایسکانیوز، رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه های صبح امروز به نقل از من در مورد پیگیری رییس جمهوری در رابطه با رد صلاحیت جمعی ازکاندیداهای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: با پیگیری های به عمل آمده اینجانب،این موضوع که دکتر روحانی فهرستی خدمت رهبر معظم انقلاب برده اند، به هیچ وجه صحیح نیست.


این روزنامه در شماره امروز خود به نقل از اشرفی اصفهانی نوشته است: آقای روحانی بسیار محکم برای حل و فصل ماجرای رد صلاحیت ها ایستاده و تا جایی که اطلاع دارم فهرستی از برخی اسامی را خدمت رهبر معظم انقلاب برده اند تا حکم حکومتی بگیرند و این مساله را حل کنند، از همین رو نباید خیلی نگران بود.

203/201

کد خبر: 573782

وب گردی

وب گردی