مصباحی مقدم  از نهایی شدن لیست مشترک جامعه مدرسین و جامعه روحانیت  تا هفته آینده خبر داد/شورای نگهبان باید قانون را در اجرا رعایت کند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: قرار است که ما با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یک لیست مشترک ارائه بدهیم و امیدواریم که این هفته یا هفته آینده این لیست نهایی شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم ختم برادر حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به سؤالی در خصوص فعالیت‌های جامعه روحانیت برای انتخابات مجلس، اظهار کرد: در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما در قالب شورای ائتلاف اصولگرایان فعالیت می‌کنیم و مدیریت این جلسات نیز با آیت‌الله موحدی کرمانی است.

وی افزود: پنج نفر از اعضای جامعه روحانیت مبارز، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان هستند و جلسات این شورا نیز در دفتر مرکزی جامعه برگزار می‌شود. امیدواریم هر چه زودتر با همکاری مجموعه گروه‌های اصولگرا در مورد انتخابات مجلس به نتیجه مطلوب برسیم.

مصباحی‌مقدم با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: قرار است که ما با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یک لیست مشترک ارائه بدهیم و امیدواریم که این هفته یا هفته آینده این لیست نهایی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سؤالی در خصوص موضوع تعیین صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان و برخی اعتراضات گروه‌های سیاسی به آن، گفت: من معتقدم شورای نگهبان باید قانون را در اجرا رعایت کند و باید مراقبت داشته باشد که در موضوع قانون، ذره‌ای نه فراتر و نه فروتر اقدامی کند. البته ما می‌دانیم که این شورا با دقت وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: شاید کسانی که توسط هیات‌های نظارت شورای نگهبان تائید صلاحیت نشده‌اند، با رسیدگی دقیق‌تری که توسط شورا انجام می‌گیرد، مورد تائید قرار بگیرند.

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: امیدواریم که یک انتخابات کاملاً رقابتی را در هفتم اسفند ماه شاهد باشیم.

201/203

کد خبر: 573872

وب گردی

وب گردی