حضور حداکثری مردم در انتخابات اقلیت تندرو را شکست خواهد داد/ در دولت نهم و دهم چند صدایی وجود نداشت

تندروها با حمله به سفارت کشور عربستان قصد داشتند کشور را وارد یک بحران جدید کنند و در کنار مخالفین انقلاب برای جمهوری اسلامی ایجاد مشکل کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از برنا شهربانو امانی فعال حقوق زنان و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامیدر باره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت : به نظر بنده اگر انتخابات 7 اسفند با مشارکت حداکثری مردم اتفاق بیفتد قطعاً اقلیت تندرو کشور شکست می خورد و تمام تلاش هایی که در تمام این مدت برای کسب قدرت انجام داده است بیهوده خواهد بود.

او گفت: ما با چند صدایی موافقیم و نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب در کشور قطعاً می توانند مکمل یکدیگر باشند. مدیریت بهره برداری درست از این افراد است که راه نجات کشور است. ما متاسفانه در دولت نهم و دهم این چند صدایی را ندیدیم و به همین علت آن دولت ها هر کجا که دست گذاشتند خرابی به بار آمد.

امانی با اشاره به برخی رفتارهای گروه های تندرو و هزینه هایی که برای کشور ایجاد می کند گفت: همانگونه که دیدیم تندروها با حمله به سفارت کشور عربستان قصد داشتند کشور را وارد یک بحران جدید کنند و در کنار مخالفین انقلاب برای جمهوری اسلامی ایجاد مشکل کنند.این کار آن ها باعث شد که چهره آل سعود که در حال نمایان شدن برای جهانیان بود تبدیل به یک چهره مظلوم شده و از بن بست خارج شود.

شهربانو امانی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در باره پیش بینی خود از ترکیب مجلس دهم گفت: پیش بینی من از مجلس آینده ورود برابر اکثر جریان های سیاسی کشور اعم از معتدل، اصلاح طلب و اصولگراست. ما انتظار داریم این نیروهای تندرو برای این که بدانند تا چه مقدار در کشور اقبال عمومی دارند خود را در معرض رای مردم قرار دهند تا مردم درباره آن ها تصمیم بگیرند.

105105

کد خبر: 573917

وب گردی

وب گردی