سرپرست پرسپولیس:متاسفم که پیشکسوتان زود به فراموشی سپرده می شوند

سرپرست باشگاه پرسپولیس،گفت: متاسفانه پیشکسوتان ورزشی زود به فراموشی سپرده می شوند و یادی از آنان نمی کنند و امیدوارم این افراد تا زمانی که درقید حیات هستند مورد توجه باشند.

به گزارش ایسکانیوز محمود خوردبین امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران همچنین درخصوص وضعیت سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس و جذب دروازه بان جدید برای این تیم اظهار داشت: وضعیت سوشا همچنان نامشخص است به همین خاطر الکساندر لوبانف دروازه بان ازبکستانی، شب گذشته کارهای مربوط به ثبت قراردادش را انجام داد و مشکلی ندارد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین ادامه داد: البته قصد داریم یک دروازه بان داخلی دیگر نیز جذب کنیم.
خوردبین با تسلیت به مناسبت درگذشت رضا احدی بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال کشور یادآور شد: متاسفانه پیشکسوتان ورزشی زود به فراموشی سپرده می شوند و یادی از آنان نمی کنند و امیدوارم که تا زمانی که درقید حیات هستند مورد توجه باشند.
رضا احدی از حدود 2 هفته قبل به دلیل التهابات ریه و طحال در بیمارستان ایرانمهر بستری شده بود؛ وی از هفته گذشته با توجه به مشکلات تنفسی و عفونت ریه به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان، صبح روز دوشنبه به دیار باقی شتافت.
رضا احدی 53 ساله سابقه پوشیدن پیراهن های سرخ آبی های پایتخت و کاپیتانی آبی پوشان را دارد. طرفداران استقلال در دهه 60، به این بازیکن لقب «رودی فولر» ایران داده بودند.

601/601

کد خبر: 574065

وب گردی

وب گردی